Gå til innhold

Det må være ufattelig stort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kikka på videoen fra da jeg fødte sønnen min, jeg hadde med bestevenninna mi som forøvrig nå venter sin første i januar og mamman min. Jeg kom til å tenke på når jeg så videoen og man kan se mamman min holde meg i hånda mens hun febrilsk stryker tommelen opp og ned langs fingrene mine, hvor utrolig stort det må ha vært for henne å få være med på den opplevelsen. Tenk hennes eneste datter som en gang har vært babyen hennes, blir mamma og hun er med på opplevelse.

Jeg klarer ikke å beskrive det, men dere forstår sikkert hva jeg mener, for en mor må det være fantastisk å være med å oppleve at hennes barn plutselig blir mor, å se henne gå igjennom det samme hun gikk igjennom for å få henne til verden.

Jeg er så utrolig glad jeg hadde med meg mamma og fikk oppleve å gi henne barnebarn, jeg ser på videoen hvor utrolig stor pris hun satte på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det må jo være ubeskrivelig stort å oppleve!

Så moro med video da :o)

(eller; kanskje jeg helst ville sluppet å se meg selv da...hehe).

Skrevet

Ja, jeg håper jeg en dag får oppleve å få være med en evt datter på en slik stor opplevelse:)

Hehe jeg ser på videoen både titt og ofte mens jeg gråter en skvett og ønsker at jeg får føde igjen en vakker dag:)

Skrevet

Jeg ville aldri hatt med meg moren min på fødselen, og jeg vil aldri være med datteren min på det. For intimt for meg!

Skrevet

Ja, noen føler det slik også, er forståelig det.

Skrevet

Enig med hun over her...Sikkert veldig stort for de som føler seg komfortabel med det, men jeg hadde ikke ville ha gjort det. Jeg ville ha skånt mamma fra å se den grusome smerten jeg var gjenneom. Men når det er sagt var hun rett utenfor fødestua og var den første (utenom mg) til å holde det nyfødte barnebarnet sitt. Det var stort.

Skrevet

Jeg har ikke det forholdet til min mor som jeg vet mange kvinner har så derfor hadde det blitt helt feil for meg å ha henne med. men kan virkelig tanke meg a det må være helt fantastisk når jeg tenker på at min datter en gang skal ha barn. Så jeg skjønner veldig godt hva du mener:-)

Virker også utrolig koselig ha sin egen fødsel på video. Angrer som bare det for at jeg ikke lot meg bli filmet og tatt bilder av.

Skrevet

Mamma var med på min første fødsel, helt uten at det overhodet var påtenkt på forhånd. Sambo rakk desverre ikke fødselen, og det ble bare til at mamma var med, selv om vi ikke har noe spesielt forhold oss i mellom.

Husker enda hvordan hun svevde da hun listet seg ut etter at sambo endelig kom, og den dag i dag har hun og frøkna et forhold andre bare kan missunne dem. Tror hun lever på den opplevelsen enda, ikke spesielt fordi det var JEG som fødte, men fordi hun fikk se sitt aller første barnebarn se dagens lys for første gang.

Må være stort ja. Håper jeg får et sånnt forhold til frøkna at hun vil ha meg med på fødselen sin om det blir noen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...