Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 kom gjerne med guttenavn også, man vet jo aldri....hehe Ikke alltid ul stemmer :-p
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Vilde har jeg faktiskt tenkt på....hehe Vilde Amalie Er det dumt med en med et navn og ei med dobbelt? :-p
Yvonne-78 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Neida,gjør som jeg gjorde,da min førstefødte sønn var 4år,fant jeg ut at jeg vil ha et mellomnavn til han,fikk det med en gang på folkeregisteret:-) Har en datter på 2år,heter Andrine,denne gangen tror jeg det blir gutt igjen,vanskelig å finne navn syns jeg.
prebs Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Vilde er kjempefint, og det gjør ingenting om ett barn har dobbeltnavn og den andre ikke. Ellers synes jeg: Leah Louise Sofia Maria Sara passer bra: )
Kulå Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Tenkte med en gang på Linnea Lukas og Linnea, det klinger bra sammen
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Lilly synes jeg er finest til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå