lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 kommer sikkert ann på hvor du bor og hvor kaldt det er, men jeg hadde aldrig tatt på gutten min strømpebukse nå...... alt for varmt enda der vi bor. er barnet ditt kaldt på beina når dere er ute?
norma Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 siden det ofte varierer med 15-20 grader fra nord til sør, er det vel litt bob bob hvilke svar du får.....
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Vanskelig å svare på, jeg kler meg/barn aldri etter årstida, men etter vær og aktivitet.
Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 vi har brukt det noen ganger, men det er når hun har hatt på seg kjoler eller skjørt i bhg da.... bor på østlandet.
2SmåTroll Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Tja, kommer jo ann på det da. Her har jeg begynt med strømpebukse når ho skal ha skjørt/kjole på i barnehagen, men ikke under buksene. Og strømpebuksa forsvinner i løpet av dagen når gradene kryper oppover. Bor i Vestfold vi.
Vipsenmamma Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Her på østlandet får hun strømpebukse hvis hun velger kjole/skjørt, og sokker hvis hun går med bukse. Så regulerer de det i bhg. i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå