Gå til innhold

Noen som skal ha i okt/nov???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynne med julegavene nå? Noen som har tenkt på dette??? Lurte på om jeg bare skal begynne, er kanskje litt kjipt å tilbringe tida som nybakt mamma i butikkene med alt det andre som følger med jula... Skal pinade begynne å bestille noen gaver med en gang jeg;-) Bare en ide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp termin 4 november. Sikkert absolutt lurt å tenke på julegaver nå:) Iallefall legge en plan.Vi har løst en del av familien iallefall med at vi tok 1årsbilde av dattera vår i vår - så da får besteforeldre,onkler og tanter det:) Iforhold til resten av gavene hjelper det iallefall kjempemye om en har ideer klare så en slipper å gå å trakke rundt på leting midt i ammetåka:) Ellers håper jeg formen min holder seg lengs mulig så bra som den er nå for da kan kanskje julegaveinnkjøp gjøres i starten av permisjonen også - mens jeg går og venter:) Lykke til med shopinga:)

Skrevet

Julegavene mine har en tendens til å bli kjøpt 22. desember uansett... Jeg tipper jeg vil gjøre det igjen. :S Jula er litt for langt unna til at jeg orker å begynne å tenke på det nå. Dessuten kan man jo handle mange ting på nettet hvis man ikke orker gå i butikker. :)

Skrevet

Jeg har termin 5 november og har begynt med julegavene allerede ja :) har skrevet en liste slik at jeg vet hva ALLE skal få også.

Orker ikke drasse med meg en nyfødt baby på julegaveshopping altså :)

Skrevet

Jeg har termin i midten av oktober, og er allerede ferdig med mange gaver. Det handler ikke om at jeg ikke tror jeg får kjøpt etter fødsel, men kom over en del bra klær på kjempesalg, og kjøpte en del der. Har også lagd to gaver , de var det litt mer tanke på at det blir annet "håndarbeid" etter fødselen ;) Jeg liker ikke å gå i butikker, i hvert fall ikke hvis det er folksomt, og er svært fornøyd med at de fleste gavene er klare :)

Skrevet

Har termin 27 oktober, men gidder ikke å begynne å tenke på julegaver enda. Har mer en nokk å bruke pengene på nå hehe :) Gaver blir det vel altids tid til å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...