ifie Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Mamma har drivhus og masse tomatplanter. Hun er på ferie, så jeg høster tomater... Men hva i all verden kan jeg bruke en dunge tomater til?? En god hjemmelaget tomatsuppe kanskje?
Brava Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Tomatsuppe tomatsaus til pasta ol hjemmelaget ketsjup
Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 ja hjemmelaget tomatsuppe er godt... eller så kan du lage gresksalat, men hvitløksbrød til ( baguett, hvitløkssmør, tomater og ost på toppen, også inn i ovnen).
Leirha Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Tmat og mozzarelleasalat, kjempe godt! Med fesrk basilikum og basalmicoeddik på... Namnam...
najs Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Så heldig du er. Hjemmeplukkede tomater som er så godt:-) Bruschetta med tomatsalsa:-) Hakk tomater og bland det med finhakket løk. Blande med salt, pepper og litt reven ost. Putt oppå brød du hatt i ovnen, gjerne som du gnidd i litt hvitløk. Supergodt:-)
ifie Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 Tusen takk for tips alle sammen! Jeg ble så rådvill et øyeblikk, men nå ser jeg muligheter igjen!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Åhh..jeg eelsker tomater En god, kraftig tomatsuppe, med litt chilli i er supert. Ha i en rømmeklatt i skålen ved servering, og noen nachos. Og du får en mexicansk tomatsuppe Og pizza med masse fersk tomat er godt. Smørbrød med tomat, agurk, tunfisk, og maiones (dobbel skive) Gresk sallat. Ellers så kan du ha tomater i det meste, spør du meg Sallater, grillet, i omeletter, varme ostesmørbrød, tomatjuice, ovnsbakte (deles i 2, og strø på krydder, og litt ost)
Brava Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 og Caprese.. nam. Tomater, myk mozzarellaost(fra bøffel er best) og fersk basilikum på toppen. Litt pepper og olivenolje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå