Storegull+Lillegull <3 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Er det noen som vet hvilke steder de tar 3D i Trondheim? Og evt om alle har fult/lang ventetid?
Elinski Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Tror de har ved Medicus, som er privat.. se medicus.no
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 I Trondheim er det kun Medicus som har 3d ul. Da jeg undersøkte med dem i juni hadde de ca 3 mnd ventetid, så man måtte bestille time tidlig. Fikk også beskjed om at en time hos dem varte i 30 minutter, og hele timen ble ikke brukt til 3d ul. De skulle gjøre en vanlig undersøkelse i tillegg, siden de hadde et visst ansvar for svangerskapsomsorgen. Det kostet 1350 kr der, og man fikk med seg 4-5 bilder og man fikk ettersendt en cd i posten med film snutter av 3d ul. Vi endte opp med å bestille time på Sandvika klinikken i Oslo i stedet. Der er det en sonograf som foretar 3d ul, koster rundt 800 kr for 45 minutter med kun 3d ul. Ble oppmuntret til å ta med besteforeldre/faddere osv til 3d der, så her skal vi ha med oss mormor, morfar og onkel på 3d Hehe... Der fikk man bilder + dvd med 3d ul undersøkelsen og 45-50 3d-bilder.
InLove♥ Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Medicus:) skal dit selv i oktober. gleeder meg. er 16 uker idag og fikk selv bestemme når jeg skulle komme dit. fikk anbefalt i slutten av oktober for best mulig utbytte av timen, så ble 28.oktober på meg:) Hvor langt på vei er du da? Er også 87-modell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå