Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har fått tilbud om 40% jobb i ferskvar på butikk.. Men er også ringe vikar i bhg. Jobber ellers med barn. Hva skal jeg velge? Har liste på for og imot på begge ting, lik lønn (tariff) Noen råd?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 går det ikke fint å kombinere de 2 da? 40 % er jo ikke så mye men greit å ha noe fast. og så jobbe så mye ekstra du kan i barnehagen?
It's all about me Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Kan du ikke ha begge? Men måtte jeg velge hadde jeg tatt den i ferskvaren. Det er en grei avdeling å jobbe i, men mest fordi det er noe fast.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg har jobbet i denne ferskvaren før, og har både gode og dårlige minner. Jeg jobber 60%utenom, så kan ikke velge begge..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 da hadde jeg absolutt valgt ferskvaren. da har du jo 100% fast. mye bedre det jo! )
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Ja det er det jeg tenker og. Og så har jeg jo jobb i bhg fra før, greit med litt avveksling med en annen jobb.. Men så kommer de dårlige minnene fram og da.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå