Gå til innhold

Dilemma.. Hjelp?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om 40% jobb i ferskvar på butikk.. Men er også ringe vikar i bhg. Jobber ellers med barn.

Hva skal jeg velge? Har liste på for og imot på begge ting, lik lønn (tariff)

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går det ikke fint å kombinere de 2 da? 40 % er jo ikke så mye men greit å ha noe fast. og så jobbe så mye ekstra du kan i barnehagen?

Skrevet

Kan du ikke ha begge?

Men måtte jeg velge hadde jeg tatt den i ferskvaren. Det er en grei avdeling å jobbe i, men mest fordi det er noe fast.

Skrevet

Jeg har jobbet i denne ferskvaren før, og har både gode og dårlige minner. Jeg jobber 60%utenom, så kan ikke velge begge..

Skrevet

da hadde jeg absolutt valgt ferskvaren. da har du jo 100% fast. mye bedre det jo! :o)

Skrevet

Ja det er det jeg tenker og. Og så har jeg jo jobb i bhg fra før, greit med litt avveksling med en annen jobb.. Men så kommer de dårlige minnene fram og da.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...