mini nr to på vei Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er bare i uke 14, men de siste dagene har jeg hatt så vondt i bekkenet (innsiden og utsiden av det ene låret og opp mot symfysen) Går på skole og da sitter jeg jo i mange timer...og når jeg reiser meg har jeg problemer med å gå.. Halter skikelig en stund og så "mykner jeg til" litt...men klarer ikke å gå normalt. Fikk nettopp høre om bekkenbelte, men har aldri sett et, og kjenner heller ingen som har brukt det... Noen her som kjenner til det?
Adjoa Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Bekkenbeltet strammer slik at det "holder bekkenleddene på plass". Noen har god effekt av dette, andre merker ikke bedring. Jeg ville tatt kontakt med kommunefysioterapeut og hørt om de eller noen andre i kommunen/sykehus har utprøving av belte (slik at du kan prøve om det funker før du ev. kjøper). De kan også gi informasjon om hva du kan gjøre for å unngå å provosere bekkenet for mye. Håper du finner noe som hjelper for ditt bekken!
smilan Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Har ikke særlige problemer, men prøvde likevel et belte i en butikk i sverige.. Det kjentes kjempe godt ut å ha rundt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå