Gå til innhold

Hvorfor ser alle på mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi er ute , føler jeg at alle damer ser på mannen min. Så lurer på om dere har til vane å gå rundt å se på mannfolk? Han er ikke spes kjekk , ganske liten, mørk og med litt sjegg! Ser dere på menn av andre grunner enn at de er kjekke? Jeg begynner å bli veldig ukonfortabel med dette , og liker ikke å gå ut lenger.... Please seriøse svar , jeg har det vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er du bare sjalu på alle andre damer fordi du ikke er sikker på mannen din. Har han vært utro?

Eller så er han bare så stygg at damene må glo litt

Skrevet

Når jeg og samboeren er ute så er det mange som kikker på han, og mange som kikker på meg.

Er du hot, er du heit! :D

Skrevet

Selv om du ikke syns han er kjekk, kan det jo hende at andre mener det motsatte ;)

Skrevet

syntes han liknet på en liten skjeggete gnom med den beskrivelsen:-)

Skrevet

Hmmm kanskje han rett å slett er kjekk??? Hadde heller vært litt stolt jeg!

Skrevet

Nei tro meg han er ikke det. Har spurt alle venninner osv... de sier han er veldig normal... er det noen som gjør dettte mot andre bare for å skale intriger ol. Jeg ser da aldri på en mann som går sammen med sin partner. Syntes det er dårlig gjort...

HI

Skrevet

Jeg ser på mannen til andre jeg, har selv mann, men det er da helt normalt å se på folk når man møter de, spesielt hvis det er noe spesielt med den personen, trenger ikke være så vanvittig kjekk, men han kan jo ha noe som er interessangt alikevel, hvorfor falt du for han da? Noe må det jo være med han?

Høres ut som om du er av den sjalu typen, ser noen på mannen min tenker jeg bare at: haha han er min, er jeg ikke heldig!!!

Tror ingen gjør dette for å skape intriger, de ser sikkert like mye på den neste mannen de møter også...

Skrevet

Så stas for han, da!!

Alle menn liker vel litt oppmerksomhet!

Og du burde jo være stolt- og ikke paranoid!!

Kanskje han har utstråling?

Det er VELDIG tiltrekkende:P

Jeg snur meg etter kjekke men på gata.

Og bryr meg egentlig ikke om de har dame eller ikke.

For jeg snur meg ikke for å sjekke, men for å hvile øyet på noe tiltrekkende..

Plager dette deg, så bør du jobbe med selvbildet ditt..

Skrevet

Kanskje han bare er stygg.

Eller sjuskete.

Eller lukter vondt.

Eller ser på dem først.

Eller ser ut som Osama.

Skrevet

lol en mulighet det ja... du fikk meg hvertfall til å le oppi alt!

takk for alle innspill!

Skrevet

DU ER BARE SÅ KVALM ,SÅ DEG HEROM DAGEN DU SER JO UT SOM ER UTPULT HORE DER DU GÅR,DR YPPERT.OG DRIVE Å PLAGE ANDRE IKKE RART MED DITT DTYGGE UTSEENDE.

Skrevet

DITT STYGGE UTSEENDE MENTE JEG.

Skrevet

Kler han seg veldig spesielt?? Kan det være derfor??

Skrevet

Hm, jeg synes ærlig talt ut du høres bare paranoid ut. Da innbilder man seg nemlig at man blir beglodd av andre.

Jobb litt med degselv og ikke bry deg om hva andre glor på når dere er ute. Hvis det virkelig ER slik at noen glor litt ekstra mye på han så må det være noe spesielt du har med deg ute :)

Skrevet

jeg ER paranoid ;) (lucky me) å d er egentlig mye som du beskriver... nå tror jeg (/trodde, er mye bedre nå;)) at HELE verden glodde på meg, å kom frem til at jeg måtte være veeldig rar/stygg/snodig av den grunn, men er jo ikke d...er helt normalt søt ;) å ikke ALLE glodde, d var mest i hodet mitt....såå .. er du helt sikker på at d skjer ? ;) kanskje du bare har lagt merke til d et par ganger, og nå begynner å tenke på d mye, og da "ser du d " over and over again, selv om d langtfra er så 'ille' som du tror....;)

Skrevet

Folk er som regel en heel del mindre opptatt av deg enn hva du selv tenderer til å tro. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...