pusil Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Uff... Nå er det 3. gangen på noen timer jeg sjekker livmortappen og leter etter andre tegn. IKM er i morgen, men livmortappen kjennes lukket så lenge jeg ikke kan få noe inn der...hmm.. Jeg har masse kremete utflod. Veksler mellom å være kremete og blankt men da utrolig vått... Jeg har utrolig vonde pupper... kan ikke sitte slik at noe trykker mot de, for da gjør det kjempevondt. Kjenner det gjør vondt når jeg er i bevegelse også... Mensmurringer har jeg enda, det har nå hatt i ca 9 dager. Jeg har blitt utrolig stygg i huden de to siste dagene.. mer enn vanlig menskviser. Jeg føler meg oppblåst og akkurat som jeg har stein i magen eller noe... Noen som har noen synspunkter på alle disse tegnene?? Blir gal, kommer ikke til å sove noe i natt.... Grrr
mumitrollet Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 det med mensmurringene husker jeg godt fra forrige gang jeg var gravid. 2 dager etter IKM var jeg skråsikker på at jeg var gravid. Hadde liksom ikke behov for å teste men måtte jo det da og viste selvsagt at jeg var gravid. Puppene merka jeg ikke før ca uke 6-8. Muliig du er gravid. Spennende å se, selv har jeg IKM ca fredag. Veldig spent selv. Merka bittelitt rødlig utflod sist helg ca en uke etter eggløsning (da jeg prøvde å sjekke tappen) så hadde jo håpa at det var en festeblødning. Ellers merker jeg ikke noe.
pusil Skrevet 21. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2008 Våknet nå av samme følelsen som jeg har hatt i mange dager nå. Har murringer/stikkinger. Magen føles hard og støl. IKM er i dag, sjekket tappen etter første dobesøk. Tappen er lav, får ikke fingertuppen inn og masse kremete utflod på hele fingeren etter sjekking. Tror det er en stor mulighet for at første stopp blir apoteket i dag
pulverheksbaby Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Slik kremete utflod har jeg også. Ser ut som krem blandet i litt vann liksom..og jeg testet positiv denne uken, hadde IKM i går. Jeg prøvde også å kjenne på tappen min, bare for å kjenne hvordan den kjentes ut etter positiv test, og den er hard og lukket, og veldig høyt oppe! Nesten umulig å få kommet til. Men jeg følte meg skikkelig dårlig etter jeg hadde "tafset". Ble kvalm, svimmel og det trakk i ryggen akkurat slik som jeg kan huske at veer var ved mine tidligere fødsler. Så vær litt forsiktig med denne tappen jenter.
pusil Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Uff, nå er jeg enda mere frustrert. Skjønner ingenting jeg... Var hos legen i dag fordi mage smertene har vært så kraftige siden i natt. Jeg fikk beskjed om å komme med en gang i dag. Tok med urinprøve, han ville teste den for hcg og urinveisinfeksjon. Men testet negativt på begge. Da ville han ta gu for å se om han så noe. For det første sa han at det var ingen tegn til blødning nå de kommende dagene, han kunne ikke kjenne noen tegn til graviditet. Bortsett fra at jeg var litt hoven og hadde ubehag når han kjente. Han sa jeg skulle komme ned med ny hcg test om 2 dager om jeg fortsatt ikke hadde fått ordentlig mensen. Han sa jeg kunne få litt blødning nå i og med at han hadde tatt en gu, men om den stoppet opp med en gang skulle jeg komme tilbake... Grr... er fortsatt like blank!!! Hva skjer med kroppen min????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå