Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har opplevd å få teb døvheten i leppe og kinn noen dager etter at bedøvelsen gikk ut? rotfylte men no er jeg bedøvd og nummen i kinne og leppa.kjennes ut som er bedøvd..tannlegjege mente kunne ha treft en nerve og viste ikke når d gikk over..sitter her å er redd for at skal bli slik for bestandig...noen som har opplevd noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd noe lignende.

Men tror jeg ville sett det ann en dag, og hvis det er like ille ville jeg ringt igjen.

Kan jo være det er en nærve som ligger i press eller har blitt litt skadet og trenger litt tid å bli bra igjen.

 

Følg magefølelsen din, ring tannlegen hvis du er bekymret, eventuelt legen.

Men tror ikke det vil vare for bestandig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...