anitra Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 noen her som har opplevd å få teb døvheten i leppe og kinn noen dager etter at bedøvelsen gikk ut? rotfylte men no er jeg bedøvd og nummen i kinne og leppa.kjennes ut som er bedøvd..tannlegjege mente kunne ha treft en nerve og viste ikke når d gikk over..sitter her å er redd for at skal bli slik for bestandig...noen som har opplevd noe slikt?
Mayken Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Har ikke opplevd noe lignende. Men tror jeg ville sett det ann en dag, og hvis det er like ille ville jeg ringt igjen. Kan jo være det er en nærve som ligger i press eller har blitt litt skadet og trenger litt tid å bli bra igjen. Følg magefølelsen din, ring tannlegen hvis du er bekymret, eventuelt legen. Men tror ikke det vil vare for bestandig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå