Gå til innhold

Hvordan er Lindex regntøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til minsten siden det er så billig, men er det noe tess? Hvis ikke kjøper jeg et dyrere et..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt bamse regntøyet fra lindex, det er like bra som alt annet jeg har prøvd. HAr ennå ikke oppdaget noe regntøy som skiller seg fra noe annet. Har prøvd flere typer og alle gjør samme nytten :o)

Gjest -lilly-
Skrevet

Vi har også Bamse-regntøyet fra Lindex, kjempe fornøyd =)

Vet det kom veldig godt ut i en test i foreldre og barn en gang i hvertfall, så du trenger ikke å være redd for å kjøpe det ;)

Skrevet

Hehe, da går jeg for det=) Han har europris nå, men det blir han klissblaut med sier bhg, så da må vi kjøpe nytt.

Skrevet

Vi hadde regntøy fra Lindex til eldstemann et år. Det var ikke i nærheten av å matche kvaliteten til regntøyet fra Helly Hansen, Reflex og Ticket to Heaven....

Så nei, jeg må si jeg synes det er ganske dårlig. Det ble veldig fort hull, strikken under beina kan ikke byttes osv (sydd fast i selve regntøyet og ikke med slik hullestrikk som kan byttes). Dessuten er det veldig tynt, og kneppingen er ikke helt tett.

Skrevet

Bamse regntøyet til Lindex ble best i test i fjor. Dattera mi har det, vi er fornøyd. Har aldri prøvd noe annet merke, så har ikke så mye å sammenligne med, men hun er tørr.

Skrevet

har ikke prøvd det.. men jeg kjøpte duckfish, det trakk til seg vann, han ble klissvåt, så nå har jeg kjlpt reflex, så blir spennende å se om det er bedre.... men vi har ikke lindex og sånn i nærheten da... he he...

Skrevet

Ticket to Heaven kostet forresten 359 kroner for settet, og det er det beste regntøyet vi har hatt til nå, bedre enn Helly Hansen til og med.

Tror ikke det fra Lindex er noe billigere heller?

Skrevet

Koster 99 pr del nå, er på tilbud=)

Skrevet

Har også Bamse regntøyet og er veldig fornøyd med det

Skrevet

Vi er fornøyd med bamseregntøyet fra Lindex. Noen over her som sa noe om vanskelig knepping, ihvertfall ikke noe problem på vårt, for det har glidelås;)

Skrevet

Vi endte i hvert fall opp med at vi måtte kjøpe Helly Hansen regntøy i tillegg det året...

Billigere å kjøpe noe ordentlig med en gang..

Skrevet

Jobber i b.hg, og har god erfaring med Lindexregntøyet. Helly Hansen derimot er DÅRLIG!!! Revner fort og er stivt. Men holder vannet ute da, hvis man klarer å holde det helt. Selv ville jeg ALDRI kjøpt det.

Skrevet

Snuppa på 4 år har kun brukt bamse-regnstøyet fra Lindex. Vi er veldig fornøyd. Det er svært slitesterkt, og ikke for "stift" heller.

Skrevet

Det er to ulike typer HH regntøy. Den billige varianten er stiv og dårlig. Den dyre varianten er etter min erfaring det mykeste på markedet, og også blant de desidert mest slitesterke.

Skrevet

Var det bamse dere hadde da? Lindex har vel så vidt jeg vet to typer regnsett?

Hvor kjøper man forresten Ticket regntøy? Har aldri sett det.

Skrevet

Siden flertallet mener det er bra tror jeg at jeg går for det=)

Skrevet

Det er ikke bamseregntøyet vi har hatt, tror jeg,men et annet regntøy fra Lindex. Men dette vant testen det året vi kjøpte det, kanskje 4 år siden?

Ticket regntøy selges bl.a på Venner i Hagen på John Coletts plass i Oslo, og jeg tror også de har det på Daisy på Holmen + Vindern.

Skrevet

Jobber i bhg, og hadde disse erfaringene idag:

Øs pøs regnevær (det datt virkelig ned) så var barnet med Bamse regntøy fra Lindex hel tørr og finn, men sbarnet med Helly Hansen søkk våt. De satt i åpen vogn og var ute i 30min mens det høljet ned.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...