Gå til innhold

Var bedt paa middag i dag:-) Men jeg gikk :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen i huset var ikke kommet da vi kom, saa maten var ikke ferdig. Min mann gikk paa kjokkenet og begynte aa lage maten. Damen i huset gikk kun rundt aa ropte og kjeftet paa alle barna. Saa etter 1 1/2 time da gikk jeg. Undskylte meg pent og sa at naa maa jeg gaa.

Er kjempe sulten......................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm ja nå har jeg hørt det også.. Er vel vanlig når en ber folk på middag at maten er klar når en kommer. Eller iallefall i nær framtid?? Hva sa vertskapet når dere gikk da?

Skrevet

Det var vel ikke saa mye maten. Det var at jeg hadde faat nokk av aa hore paa roping og skriking hele tiden. Tenker vel at jeg aldrig vill gjort slikt med mine barn. Hun kjeftet hele tiden paa alt de gjorde, inkludert mine barn.I mine oyne lekte barna fint, men hun taklet vel ikke 6 barn som lop rundt og lekte.

Skrevet

Stakkars barn. Til mer en mor skriker, til mindre hører barna etter...

Skjønner godt at du gikk jeg.

Skrevet

Takk, det var vel det jeg trenkte aa hore :-)

Skrevet

Ja hvis det var så ille så skjønner jeg at du gikk.. Hang meg så opp i maten jeg, sikkert fordi jeg er så sulten, men ikke kan bestemme meg for hva jeg skal spise..

Stakkars barn hvis de alltid har det slik at hun bare skriker på de. Barn er høylytt og jo flere som er samlet jo høyrere blir støy volumet..

Skrevet

Hadde vel ikke vert saa dumt med mat heller. Naa blir det vel til at vi bestiller noe, go det fort...........

Skrevet

Ja nå koker mannen min makaroni, og skal hive det på panna med noen pølser egg og ost og krydder over.. Skriker i mine tomme tarmer bare ved tanken.. Har ikke hatt middag idag, og middag er midt beste måltid..

Skrevet

Nammm. det hores godt ut. Mannen min har gaatt paa jobb, men han tar noe med naar han kommer. men det er vel 1 time til :-(

Lite lyst paa brodskive mens jeg venter, for jeg vil ogsaa ha middag.

Skrevet

Kanskje hun ble dødsstresset av at mannen ikke kom...og at hun ikke hadde maten klar til dere? Synes nesten litt synd på henne også jeg. Antakelig slet hun virkelig der...

Kjipt for dere også da...men allikevel

Skrevet

Det kan jo hende. Men hun hadde jo ikke begynt paa maten, det var det mannen min som gjorde. Ryddet hadde hun heller ikke. Hun jobber ikke, saa hun har nokk av tid. Ber du noen paa middag saa forbereder man seg til en viss grad.

Skrevet

Helt enig i det da...men jeg tenkte bare at det må jo være en grunn til at det har skjært seg slik for henne.

Kan likssom ikke fatte noe annet... Pleier hun å ha så lite kontroll ellers også?

Skrevet

Vel, hun pleier jo aa ha kontroll paa det meste. Men er veldig flik til aa kjefte paa barna. Men i dag saa syntes jeg at det ble for mye.

Skrevet

Så ubehagelig for dere...og for henne også da.. off hun sliter sikkert med en ekkel følelse nå tenker jeg.

Hva skjer videre mellom dere nå da? Har du snakket med henne etterpå? Hun bør jo i det minste forklare dere hvorfor det ble så det ble...og i det minste beklage at det endte slik.

Skrevet

Er bare to timer siden jeg kom hjem. Men kommer vel til aa forklare henne hva jeg syntes. Men tror nokk at jeg takker nei en annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...