Gå til innhold

Når kan jeg begynne å sette kattesanda ut??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fikk pus for 2 mnd siden, og hu har vært renslig siden vi fikk henne (de hadde kattesand til henne der vi fikk henne fra) Aldri gjort noe inne, kun i sanda. Men det blir så mye gris, også lukter det så fælt :( Ho er ikke ute, utenom på terassen, så alternativet er å sette den der... Men tror dere det går bra på natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt katten ute om natten... Hva med å kjøte kattedo med lokk? Da går jo katten gjennom en dør... Blir minimalt med lukt av det! Står kattesanden ute vil jo sanden klumpe seg av luftfuktigheten.

Skrevet

Kjøp skikkelig kattesand på dyrebutikken.Der får man sand som klumper seg og som gjør at det ikke lukter..

Går fint her og vi har 4 innekatter;)

Kjøper vi billigsand i matvarebutikker så stinker det helt jævlig.Ingen av kattene vil ha det heller her i huset.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nei, jeg mener ikke at jeg skal ha katten ute om natten, bare sanda ;) Sånn at den står permanent ute :o) Uansett litt vanskelig og ha den sanda inne nå som minsten gjerne vil oppi der..

Har hatt katter i mange mange år, men de har blitt lært opp av mor (vi har hatt mor med barn) og de har alltid holdt seg på natta... :P heh

Skrevet

Du kan ikke bare ha kassen inne på natta da.. og ute hele dagen... Vi gjorde det når det var så kaldt i vinter.. men vi har kattedør da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, det er det vi har gjort til nå, men ho roter så fælt med sanda :P Hehe. De kattene jeg har hatt tidligere har som sagt ikke hatt kattesand inne i det hele tatt. Men hu er jo ikke ute enda... hmm..

Skrevet

skjønner, ja det blir jo litt grisete. Kjøp sånn lukket sandkasse, med tak og dør. Ha aviser på gulvet foran åpningen. Eller ta sjansen på at hun klarer å holde seg natten gjennom, katter lærer jo det etterhvert uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...