Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 http://www.side2.no/tv/article2150371.ece Hun første: 26 år, singel, 2 barn. De barna kan umulig være veldig gamle med tanke på hennes alder, også reiser hun fra dem så lang tid for å være med i en konkurranse? Også kunne jeg ikke unngå å legge merke til yrket hennes da...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg kunne ikke unngå å legge merke til at du bruker tid borte fra barna dine for å snakke om andre her inne!! Siden du tydeligvis er levende opptatt av dette:-) MERKELIG! hurra for nabokjærringa, som titter bak gardina:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hvor stod det at hun har 2 unger? Hva klikket du inn på?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Står ved siden av bildet... Navn: xxxxxxxxxxxxxxxx Alder: 26 år Sivil Status: Singel, 2 barn Bosted: Trondheim Yrke: Stripper Har lært seg å manipulere gjennom yrket, og misliker bimboer
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Har du noe med det? Vet om en av de mannlige deltakere der som også har halv omsorg for små barn. Er det noe bedre da?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Når jeg var 26 hadde jeg en på 10 år og en på 6 år.. Huffda...er hun STRIPPER!! Hun kan da umulig være en god mor!!! Hallo, skjerp deg!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Jeg leste gjennomog så at flere av deltakerene, ja nesten alle hadde barn/stebarn og noen var single og andre var gift.. so what.. dem har sjansen til å vinne bil å penger, dem er ikke på robinson mer en 40 dager, og regner med at de har tenkt gjennom dette før dem meldte seg på.. stripper? vet du at strippere kler ikke av seg å puler på menna, dem danser på en scene og tar av plagg for plagg, men ingen for røre dem.. og derfor skal vi hate henne å si hun er en dårlig mor? Forhåndsdømmende drittunger er dere her inne. å sykelig sjalu!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Jeg kjenner to av deltakerne, å en av de har et barn på snart 3 år. Jeg kan jo seff mene hva jeg vil om det, men poenget er??? Hva de velger å gjøre legger jeg meg ikke opp i, men personlig hadde jeg ikke reist fra barna mine så lenge dersom de var så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå