Gå til innhold

Til dere som ikke har badekar, eller andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips på hvor jeg kan kjøpe en stor badebalje? Ser jo nå at det hadde vært kjekt med badekar, men tenkte ikke på det da vi pusset opp badet vårt for 4 år siden... Da skulle vi jo bare fort inn og ut av dusjen :-) Og, det går nok litt tid før vi får pusset opp bad nummer to og får et badekar der nede. Vi har brukt en liten badebalje til nå, men ser jo at lille turbo M har litt liten plass oppi den.

Har hørt om noe som heter bibibath, som er et sånt sammenleggbart badekar for småbarn. Noen som har brukt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, Coscos, og gratulerer med bryllupsdagen: )

Jeg kjenner ei som har et slikt sammenleggbart badekar som du tenker på - de er iallefall kjempefornøyd med sitt!

Mener jeg har sett det på en nettbutikk ett eller annet sted, men husker ikke hvor. Hvis du har problemer med å finne det, kan jeg høre med hun som har det hvor hun kjøpte sitt. Just give me a "bip": )

Skrevet

Hei *Maggi*,

Hyggelig å se deg her inne. Du må titte frem litt oftere :-)

Jeg har sett flere nettsteder som selger de sammenleggbare badekarene, men jeg bare syntes det var litt dyrt, koster rundt 1500 kroner. Men, det blir jo enda dyrere hvis vi skal pusse opp et bad til for å få et nytt badekar :-) Jeg får tenke litt på det, hadde egentlig tenkt på en litt større badebalje, men har hørt flere som har vært fornøyd med de sammenleggbare, så kanskje jeg får gå til innkjøp av et slikt et likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...