Maud Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Coscos har tatt et glimrende initiativ! Det ser ut til at en dag i uka passer best, så jeg tar sjansen på å foreslå en dag. Torsdag 18. september? Fra klokka sju og utover? Kanskje et sted som er lett tilgjengelig fra tog og buss? Sist jeg var på modentreff var vi på Santinos ved Sentrum Politistasjon. Ikke verdens mest spennende sted, men grei mat som alle liker ;-) Og god plass og ikke masse høy musikk. Vi må jo kunne skravle! Noen som har andre forslag?
Maud Skrevet 20. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2008 Ha ha, hvor fjern går det an å være? Den datoen jeg foreslo er jo i en lik uke, det passer ikke for Lykkelig. Hva med torsdagen uka etter, altså den 25. september?
coscos Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg har også vært der før, og synes det er et fint sted. Enig i at det er kjekt å gå et sted hvor det ikke er for høy musikk. Og, de har god mat der, noe for enhver smak (hvis man liker italiensk mat, da). 18. september passer greit for meg, men ser Lykkelig kan best i oddetalls-uker, så kanskje torsdagen etter i stedet?.
Sara Rompompei Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hmm... aner jeg et visst press her? hihi 25. ser ut til å kunne passe fint her ) Og Santinos har definitivt mat etter mitt hjerte! Huh dette begynner å lukte skummelt.... knis
moomy venter nr 2 Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 25 september skulle passe finfint:) Gleder meg:)
tebekaa Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Flinke damene sine det ja! Og jeg er med, åff kårs! Det er klart. Og Santinos er jo ikke uspennende heller da! Menyen er jo knall, og så er det jo spennende med de gamle fengselsmurene også! Dette blir bra!
Trollmora Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Foreløpig passer det fint ) Ca kl 19.30 - 20.00? Hvis den ikke er flyttet, så ligger det en Santinos ved Rådhuset også (Tordenskjoldsgt) så hvis det er vanskelig å bestille bord v/Sentrum Politistasjon så kan det være et alternativ. Tog og busser stopper jo rett borte ved Nationalteateret.
coscos Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Ikke for å være vanskelig, men jeg foretrekker Santinos ved Politihuset. Har vært på den ved Rådhuset et par ganger, og har fått dårlig service der begge gangene. Men, dersom det ikke er ledig på den andre, så blir jeg jo med for det :-)
Mamma@work Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Jeg kommer også gjerne:) Jeg har vært på Santinos på Sjølyst, me ikke i Sentrum. Ser frem til å møte dere.
selma07 og engel Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Jeg vil gjerne være med jeg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå