Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Faren til sønnen min og jeg har bestemt oss for å gå fra hverandre.. Det som er problemet er at jeg og sønnen min har ikke noe sted å bo fra 1. sep. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. Har jo ikke råd til å leie noe leilighet med de leieprisene som er nå, har jo bare 80% av lønnen nå siden jeg går hjemme 1 år.. Er det noe økonomisk hjelp å få? Må jo ha råd til å leve i tillegg til å leie leilighet..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Dette kunne jeg også tenkt meg å hørt noe om også . Er på en måte i same situasjon
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Søk om overgangsstønad, utvidet barnetrygd, og bostøtte. Ta kontakt med NAV, det kan hende de kan hjelpe deg med ett sted å bo!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Mener du det? NAV trygd da eller? Hva er overgangsstønad? Jeg er ung å vet ikke så mye om alt man kan få.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 søk på nav sine sider. Bestill time til saksbehandler så får du alle dine svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå