Gå til innhold

Phil and teds søskenvogn.... ang dekkene. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pumpet mer luft i de på søndag og i går når jeg skulle ta den ut av bilen var begge bakhjulene flate og gummien hang litt på utsiden og litt på innsiden av felgen.... :(

Prøvde å punpe i dag, men det skjedde ingenting..........

HVA HAR SKJEDD??? Jeg er så frustrert, dekkene var helt fine når jeg satte vognen inn i bilen kvelden før, og så er plutselig begge flate og ødelagt???

Hjelp meg jenter og damer, hva gjør jeg nå? Jeg har en dag på å fikse det før vi skal på tur fredag og da trenger vi vognen...

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel punkterte da? Kjøp lappesaker eller nye slanger til 30 kr på Biltema

Skrevet

Begge dekkene over natten mens de står i bilen?? Da er det nå bra utgjordt og da :(

Har ikke biltema her...og jeg har ikke tid eller greie på lapping...

Kan jeg be bilverksted fikse det for litt penger da? :)

Skrevet

pumpet du for mye luft i de? var det varm i bilen? mange opplever at hjulene kan eksplodere når de ligger i en bil som blir varm.

Skrevet

De har nok ikke punktert om natten, men de kan ha et liiite hull slik at luften siver ut sakte med sikkert.

Eller at du har hatt for mye luft i de så har det blitt kaldt og de har eksplodert

Skrevet

Huff....hva skal jeg gjøre med det da?? Jeg må få fikset det på en måte.... Kan jeg dra på bilverkstedet å få de til å lappe det?? Eller blir det for dumt?

Er alene med to barn i morgen, og vi drar fredag..... jeg har ikke mulighet for å få lappet det selv :(

Skrevet

Dra på et sykkelverksted, eller en barnutstyrsbutikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...