Jana37 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hei, Jeg er helt ny på dette form, men jeg og min kone holder nå på med IVF forsøk på riksen. Vi hadde vårt første forsøk nå som ble negativ. Alt gikk så fint før dette, men da vi tok blod prøven visste det seg at det ble negativ. Det jeg lurer på er om riksen skjekker hvilken grunn det var til at vi ikke ble gravid, eller om dette ikke kan sjekkes ut? Dette er ikke så enkelt, du tenker igrunn bare på at vi skal bli gravid, men så skjer da det motsatte og da begynner tankene og løpe "fritt". Vi satte in 1 egg som var delt i 4.
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 hei. hvordan kan jeg å være med i debatter?
MK73 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Det var synd! Hva som skjer etter innsetting er dessverre noe vi vet lite om, så det kan nok legene ikke svare deg på (så lenge egget så bra ut, slimhinnen var av riktig tykkelse og alt annet ligger til rette). I denne prosessen er det viktig å være optimist, men det er også viktig å være realist og vite nok om hva slags sjanser man har ved hvert forsøk. Her er det dessverre ingen garantier. Ta gjerne en prat med legene om akkurat den balansen, for den er det mange av oss som sliter med. Lykke til videre!
MK73 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det er bare å kaste seg in, slik som du gjorde nå :-)
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 men har lyst å ha en egen overskrift:) ganske ny her inne:??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå