Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om vi får en gutt så sliter vi.

Jeg kommer ikke på noen navn som jeg liker.

Har dere bestemt dere? eller hva heter barna deres fra før av om dere har gutter? Eneste jeg kommer på er Mathias, det syntes jeg er litt søtt:)

Vil ikke ha noe alt for spesielt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme problemet selv, dvs, JEG syns det er kjempemange fine guttenavn, men mannen min liker kun to navn; simon (det liker ikke jeg), og alexander som jeg syns er alt for oppbrukt. Alle andre navn bare fnyser han av... Så jeg håper så sinnsykt på at vi får jente, ellers blir det et helvete..

Skrevet

hva med.. elias... nathaniel... adrian... emil...

selv er jeg en stor fan av adrian navnet, jeg får en liten gutt, men får ikke brukt det navnet :/

Skrevet

vi sliter også masse med guttenavn...finner nesten ingen som jeg vil gi til gutten min. hadde det derimot blitt jente ville jeg hatt minst ti aktuelle navn. vi sitter med tre aktuelle navn. det er andreas, eirik og daniel. sambo er ikke så begeistret for daniel, men :)

Skrevet

Hei:) Skal ha en gutt selv og hadde akkurat det samme problemet som deg!!! Fant kun på Mathias. Men fikk en navnebok og har funnet ut at jeg liker: Benjamin, Erlend, Elias, Mathias, Adrian, Sebastian, Even, Jim/Jimmy, Joakim, Kasper, Kenneth, Leander, Marius, Mikael.. +++ Liker også å kombinere navn som Dag Even eller Jim Viggo... Har vel en litt spesiell smak i navn.. Gå på babyverden og bestill den gratis navneboka der..

Skrevet

hei hei :)

vi får gutt, og har diskutert navn leeenge, men valget har falt på robert :) faren heter kent robert( bruker bare kent til vanlig), så da blir det nok det :)

ellers tenkte vi på kevin, patrick, tobias, + sikkert fler..

Skrevet

Hehe, min gutt heter Mathias:-) et veldig fint navn.. har fått med meg i ettertid at det lå høyest på topp 10 lista over populære navn..(hvertfall i 2006 tror jeg) ikke så opptatt av å følge trenden på navn jeg, velger mer utfra smak og hva navn som passer babien:-) lykke til med navnevalg da, er aldri enkelt men dere finner nok et bra navn til slutt!!

Skrevet

Vi brukte kjempe lang tid til å komme frem til navn...hadde hele tiden jentenavn klart, men om vi fikk gutt viste vi at vi ville slite

Pluss vi har litt vanskelige etternavn ,som navnet måtte passe sammen med fra før

har en gutt som heter alex(ander) fra før....og om noen dager får vi lille Lucas i hus

Heldigvis er ikke det navnet noe populært her i nærheten, selv om det er det på¨landsbasis....kjenner hittil ingen som heter det...og det synes jeg er like greit

Skrevet

Kjenner til det der ja. Vi har en Joakim fra før og tror nestemann blir en Benjamin. Men er faktisk ikke sikker. Finner liksom ikke noe særlige navn jeg har lyst til å kalle han. Men så er jeg litt vanskelig også og mannen min har jo INGEN forslag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...