Gå til innhold

Jobb,jobb,jobb.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber 100% og merker jeg er utrolig sliten allerede. Har lite overskudd til mann og barn hjemme. Men vil så gjerne opparbeide meg permisonspenger. Noen andre i samme situasjon? Jeg har ikke sagt noe på jobb enda, er bare 10+2, og syns det er tidlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også om dagen. Jobbe 100% og har vært på tanken flere ganger om å sjukemelde meg i 50%(jobbe halve dager), fordi jeg ikke har noe energi å bruke på mann og barn da jeg kommer hjem. Jeg legger meg tidlig og får mange timer søvn, men føler allikvel at jeg aldri er helt uthvilt.

Jeg er 10+1 uker og håper det snart går over. Men regner med at det holder på til langt ut i uke 14 og 15, det gjorde det sist så.

Skrevet

så lenge du sykemelder deg får du opparbeidet permisjonspenger. Du kan jo ta en periode med sykemelding og håpe at formen blir bedre.

Er hjemme fra jobb i dag på egenmelding, men vurderer sterkt om jeg skal høre om sykemelding en periode - er mye kvalm og kroppen stritter i mot all form for aktivitet...

Men jeg tror vi må bli flinkere til å lytte til kroppene våre nå som vi er i en sårbar fase!

Lykke til

Skrevet

Takk for det. Det er jammen sant at vi må lytte til kroppen. Men er så vanskelig altså. Får dårlig sammvittighet i forhold til jobben men også for mann og barn. Helt pyton!! Første jeg tenker på når mandagen kommer er at jeg gleder meg til helga igjen:) Har vært hos legen idag, sa jeg var sliten, men jeg vil bite tennene sammen litt til og håpe det snart slipper taket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...