moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er som alltid i ukene, hjemme alene. Barna sover. Jeg hører tydelig romstering på gjesterommet i 2. etasje. Tør jeg gå opp å sjekke eller skal jeg slå meg til ro med at det bare er katten?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det er ikke barna da? Jeg tør ikke si hva jeg hadde gjort. Men hadde nok hatt mannen på tlf mens jeg gikk og sjekket..
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Nei de sover og hadde hørt hvis det var storesøster for hadde da hørt at hun kom inn på det rommet. Kanskje jeg burde sjekke nå før det blir mørkt? Er jeg ikke tilbake på 10 min så var det noe skummelt he he.... =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Gi lyd når du er tilbake da:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Det var nok bare katten =) Den lå og sov i en av vippestolene som sto på gangen nå. Har nok vært inne å sjekket rundt om på rommet pga har sovet noen i gjestesenga i natt. Og det var ingen andre der.. Off det var ekkelt!!!!!!!!!! Blæ!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Ja det skjønner jeg. Jeg er skikkelig hus redd. Tør ikke gå ned i kjelleren her når det er mørkt selv om mannen er hjemme. Så når han er vekke så ordner jeg alt der nede mens det er lyst ute.. Og har alltid alle dører og vinduer lukket slik at ikke noen kan komme inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå