miobell Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Er bare 36 uker på vei, men føler likevel det begynner å skje noe her... Kan jo selvsagt ennå ta tid, men.. I dag tidlig gikk slimproppen. Lenge lurt på om jeg ville merke det når denne går og det gjorde jeg. En gul-gjennomsiktig slim klatt som landet i doskålen.. (litt likt en skikkelig snør klyse - sorry detaljer.. hehe..).. pittelitt brunlig utflod i truseinnlegget idag og har følt meg sliten og merkelig hele dag med mye mensmurringer i magen.. i kveld masse sterke kynnere.kommer uten at jeg anstrenger meg noe.. ikke helt fått med meg hvor regelmessige de er ennå. Ubehagelige men ikke ordentlig vonde så er nok bare vanlige kynnere... MEN hvordan skal jeg kunne merke forskjell på kynnerene og rier? .. Førstegangs med masse spm ;-) Forstår det enda kan ta uker.. men likevel så lurer jeg veldig
Pysjen Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Tro meg- du vil merke det når det er rier.... Det gjør VONDT;-)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg er andregangs har hatt både kynnere og rier men vet enda ikke forskjellen.. Sist gang ble det hastekeisersnitt da jeg hadde 4 cm opning så jeg måjo ha hatt litt rier men aner ikke når. Syns kynnerene var vondest for min del.
Herkules Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jm sa til meg at kynnere ofte sitter i magen mens rier i ryggen, men ikke vet jeg og jeg har født før. Jeg kjente ikke kynnerne mine og når jeg fikk rier så kom de som kastet på så jeg var aldri i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå