sekke Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 jeg har termin 1 feb. lurer litt på når jeg må begynne å jobbe igjen. man går ut i permisjon 3 uker før termindato. far skal ha 6 uker. men man har vel krav på 5 uker ferie i permisjonen også?? slik at det blir lagt til. husker ikke hvordan det var sist. noen som husker. hadde håpet jeg slapp å begynne å jobbe i jula...
tigergutt<3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 det kommer jo an på om dere velger 44 uker eller 54 uker. Far skal ha 6 uker og disse fordeler dere som dere vil. Hvis han tar dem mens du tar ferie så er ikke ferien med på å forlenge permisjonen. Men hvis begge tar ferie og så tar far sine uker etterpå så får dere jo totalt flere uker. Du har jo permisjonsstart 11 januar så er det bare å telle uker fremover. Hvis far bare skal ha sine 6 uker er jo resten ditt. Men tror bare det er 4 uker ferie.... men er ikke sikker
ambumamma Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 velger du 100%lønn blir det ca 9 nov, tar du 80% blir det ca 18 januar
sekke Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 takk for svar.. velger 1 år jeg. gleder meg sinnsykt til å være hjemme igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå