Gå til innhold

Noen som skal ha i november? Ang julemaset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynne med julegavene nå? Noen som har tenkt på dette??? Lurte på om jeg bare skal begynne, er kanskje litt kjipt å tilbringe tida som nybakt mamma i butikkene med alt det andre som følger med jula... Skal pinade begynne å bestille noen gaver med en gang jeg;-) Bare en ide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt akkurat her og tenkte på det samme. Får en til i slutten av oktober og har da en på 17 måneder også... ser for meg at det blir helt umulig for meg å få handlet stort med en nyfødt og en ettåring i ei svær søskenvogn. er jo vanskelig nok med en vanlig vogn inne på disse butikkene....

meeeeen jeg aaaner jo ikke hva jeg skal kjøpe heller! :(

Skrevet

Nei uff det gidder jeg ikke tenke på nå. Mer enn nok med å handle utstyr til babyen. Jeg syns også det er så koselig å gå i butikker i desember og få julestemning mens man handler. :) Gleder meg til å gå på kjøpesentre med lille snuppa og handle. Men kanskje har jeg litt vel optimistisk syn på det..? Hehe.. Den tid den sorg.

Skrevet

Er heldigvis ferdig me alt til lille gulle, og har ikke lyst å stresse rundt, så nå er det julegavehandel for fullt framover!!! Er kos som gjelder når gulle kommer og har tross alt hus og hjem, kakeaking og slikt som også skal tas hand om før jul...

Skrevet

Ja, der fikk jeg noe å tenke på gitt... jeg bor så avsides jeg at jeg må reise i ca 2 timer for å komme til nærmeste kjøpesenter=p ser ikke for meg å gjøre det med en liten og en bitteliten nei.. men samtidig så elsker jeg å gå i butikkene og få julestemning da... hmm.. løsningen må bli at vi gjør unna de fleste gavene nå fremover, for så å ta "kosehandlingen" i desember:):) Det er jo økonomisk også... =) og egentlig ingen sak når man er to :) toåringen i vogn og minsten i bæresele må da være perfekt?=)

Gleder meg til jul.. :D skal feire i eget hus for første gang.. og denne jula har vi to sjarmtroll =)<3 mmm, hærli' ;) Blir nok med shopping rundt juletider da; masse julepynt og diverse som må shoppes :D

Skrevet

Ups enda en ting jeg ikke har tenkt på... det er så mye å ta stilling til for tiden. Klarer dere å tenke på julegaver allerede? Så flinke dere er! Jeg vet jo ikke hva folk ønsker seg ennå så jeg må nok vente litt ja. Tror jeg skal kutte ned på antall julegaver i år, dessuten så er det jo veldig mye fint å få kjøpt på nettet:)

Regner med at mine nærmeste skjønner at jula blir litt spesiell i år så tror ikke jeg skal stresse unødvendig med juleforberedelsene i år.

Vi kan jo sende mennene våre ut med handlelapper og, ikke sant;) hehe.

Kom plutselig på at nå kan jeg endelig få sendt ut julekort med babybilder på:) Vi rekker vel å lage slike kort med novemberbarna våre i tide før jul? hihi det blir morsomt.

Skrevet

Åh, d var lurt, skal også ta ilde av gulle og sende ut julekort med h*n på=)

Gjest elissa2
Skrevet

ja, det har jeg virkelig tenkt på:) jeg skal også ha i november, og går sikkert over termin den gangen her også,med min flax liksom......

ser ikke frem til å gå rundt i butikkene og stresse med julegaver, når jeg så og si nettopp har født, og i tillegg har jeg en gutt på 2 år og en på 7 år..........så jeg har bestemt meg for å gjøre ferdig det meste før babyen kommer:)

Skrevet

Jeg har begynt litt allerde og kommer til å kjøpe etterhvert som jeg finner ting jeg liker. Greit å kunne kose seg litt i desember og slippe butikker.

Skrevet

Det tenker jeg ikke så mye på...men nå er dette tredjemann da, så tar veldig ting som det kommer. Jeg kommer nok til å nyte å dra ut noen kvelder helt alene og handle julegaver kjenner jeg meg selv rett, så får pappan masse kosetid alene noen kvelder;)

Skrevet

Har begynt med idemyldring. Det vanskeligste er mine tater og onkler og smågaver til søskenbarn osv. Også svigers da! Om noen har en slager er det bare å si fra:D

Har strikka og tova ei veske i dag da, til ei lita jente. Skal pynte den med perler og en fin knapp før den blir helt ferdig. En mindre er jo bra:)

Skrevet

JEg har to barn født i nov. og des. fra før, og jeg har alltid startet etter sommerferien å handle julegaver. Handler litt hver gang. Deilig å slippe alle gavene i julestria med liten baby. Sparer noen få, bare for å nyte julestemningen. Er godt i gang allerede, jeg!

Skrevet

MEN: Hva gir man onkler og tanter da? Har tidligere laget karameller og drops og gitt kaffe og te til. Det blir det ikke i år, for har ikke tenkt å produsere julegodt tilandre enn oss i år:D!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...