Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Må si først at jeg synes det er så pinlig å skrive dette innlegget ("kviskre").....men det er jo ingen andre som skriver noe om det så JEG må vel gjøre det da:( Altså!..jeg synes det er så pinlig når jeg har sex med sambo og det kommer luft inn "der"...........forstår dere hva jeg mener? ....synes det er et problem avogtil:(...utrolig flaut med sånne prompe-lyder........noen jeg kan gjøre for å unngå det?eller noen andre som har det på samme måte?.........huff,sitter her å rødmer som en tomat jeg:( håper det er bare damer innpå her:(
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg har det også slik,etter 2 fødsel ble det ikke bedre... er vel knipe øvelser vil jeg tro,kan nesten ikke ha sex i doggi da jeg blir proppa full av luft;))
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Tror det er ganske normalt..men hvis han ikke trekker penis heeeelt ut..så pumper han deg ikke full med luft heller..
mpmamman Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg synes det er falut,men sammbo sier han ikke bryr seg(en snill løgn) ødlegger liksom stemninga da
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Løfter jeg rumpen opp og setter beina skikkelig opp, så skjer det med meg og. Er vel egentlig bare å prøve å unngå de mest utsatte stillingene. Ellers bryr jeg meg ikke så mye. Ikke typen heller.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Ungå diverse stillinger? Det er vel ikke så pinelig vel?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 men snakker dere med typen om det??..jeg gjør ikke det egentlig, han sier ingenting, men jeg ligger der varm av skamm, hehe. HI
Gjest Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Jeg må vel bare innse at andre har andre forhold til mennene sine en meg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Det er jo helt normalt,du får skylde på mannen,det er han som skyver luften inn:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Syns og det er pinlig, men det skjer kun i visse stillinger her.. Og ender bare med at vi ler og byttert stilling. bedre og le av det. Typen vet jo at det ikke er ekte fis, men bare luft inni der..
mpmamman Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 snakker om det ja,snakker dere ikke om sex dere da?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #14 Skrevet 20. august 2008 Ok, ikke stillinger på den måten, men man kan unngå å løfte baken så høyt opp, ikke svaie så mye i ryggen når man blir tatt bakfra osv. Ihvertfall i mitt tilfelle. Men som sagt, så har ikke vi problemer med at det skjer heller. Jeg kan godt le litt hvis det skjer, så ler han litt, så fortsetter vi som om ingenting har skjedd. Jeg forteller han også hva som skal til for at det skjer slik at han er klar over det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #15 Skrevet 20. august 2008 jeg holder igjen/ kniper igjen... =( skulle ønske jeg bare kunne slappe skikkelig av der nede, men det våger jeg ikke nei=( Hi
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #16 Skrevet 20. august 2008 Vet ikke hvor lenge du har vært sammen med samboern din men, jeg syns ikke det er flaut allefall. Er jo bare sånt som skjer?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 Vi snakker om sex jo, er jo egentlig veldig åpne og sånn..men dette synes jeg er så flaut, Hi
ifie Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 Sjelden det skjer nå, men har hatt en runde med vaginal promping, ja Som nevnt over her, så blir det verre om han trekker den helt ut før den går inn igjen. Da er han jo ute og "henter" luft og dytter inn!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #19 Skrevet 20. august 2008 jeg har funnet trikset som hvertfall hjelper meg.... når han tar den ut, så kniper du igjen...så kommer det ikke luft.... det funker for meg vertfall.. det har aldri skjedd etter jeg begynte med det for noen år siden.. men det er vel forskjellig..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #20 Skrevet 20. august 2008 er det bedre å knipe bare når han tar den ut? (jeg kniper jo hele tiden jeg).. Hi
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #21 Skrevet 20. august 2008 Når det skjer bare ler vi av det og fortsetter det vi driver med. Mannen vet jo hva det kommer av, at det bare er luft, han vet jo at det ikke kommer av at jeg fiser! Han har litt erfaring på det området da, så han har nok vært borti det før
dama Skrevet 20. august 2008 #22 Skrevet 20. august 2008 vi fniser litt når det skjer.. ikke flaut i det hele tatt, og det er blitt snakket om her inne før.. trikset er å ikke slappe av i magemusklene, da suger du inn luft mye mer, stram magen og kjenn at du ikke løfter skjeden opp og inn.. ellers er det bare å trene bekkenmuskulaturen.. det var helt fantastisk ille etter førstemann, var en kompis en gang som tok tak i meg, løftet meg og snudde meg på hodet, da han slapp meg ned igjen kom det en lang og fin fiselyd.. skikkelig ekkelt... men det er blitt bedre med årene altså, selvom jeg har født to barn til..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #23 Skrevet 20. august 2008 Man blir jo mer "åpen" av å føde, du bør unngå doggy-style iallefall, og som andre sier ikke la han dra penis helt ut, da blir det tomrom der og luft kommer inn. Det er ikke akkurat noe jeg snakker mye om, gjør bare alt jeg kan for å unngå det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #25 Skrevet 20. august 2008 Helt normalt det der asså!! Jeg har endelig lært meg noen triks for at det ikke skal skje da, men hender det kommer en å annen gang enda. Gir bare klar beskjed om at De dær va høna!! Han er veldig klar over det han også, vi tuller bare med det vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå