Gå til innhold

synes det er tidlig men noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får vondt i magen som kommer å går. Kjennes veldig ut som kynnere men de kommer også noen ganger hvis jeg står oppreist men også når jeg sitter og ligger!

Jeg er 17+5 uker på vei. og synes det virker tidlig. Men skal på UL til tirsdagen så da finner de vel ut om alt er bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, i dette svangerskapet har jeg hatt kynnere hver dag siden uke 11! Ble veldig overrasket og bekymret, syns jo det var veldig tidlig. Men legen min fortalte at det var vanlig å oppleve kynnere tidligere i andre svangerskap enn i første.

Da jeg var gravid med Hedda hadde jeg kynnere fra uke 18-19...

Lykke til på UL!

Skrevet

Jeg venter andre mann nå og med første så kom de ganske radig fra jeg var ca 5 mnd på vei!

Men har opplevd det siden jeg var i uke 14. og det er ubehagelig. Kan ikke huske at det var slik med første mann! er så mye man glemmer!

Som halsbrann, holder på å bli gal... Er kvalm som kommer og går, var ikke noe kvalm med første. men men! Er vel bare å holde ut og tenke på hvor moro det blir når man er ferdig

Skrevet

Åja, halsbrannen er kommet for fullt hos meg også, det er jo utrolig plagsomt! Jeg tygger på mandler og syns det hjelper. Og så er jeg konstant tørst, og dermed også konstant tisse-trengt (lillegutt liker å hoppe trampoline på blæra mi)!

Heldigvis har jeg sluppet unna kvalme!

Men jeg koser meg veldig med sprell og spark og hoppende mage, så for min del er det verdt de små ubehagelighetene allerede før han har kommet!:)

Skrevet

kynnerne begynte heftig hos meg i uke 16 i forrige svangerskap. de begynte litt tidligere, men trege meg tenkte ikke på det som kynnere :P

I dag kjente jeg et par harde kynnere, har lurt på om jeg har kjent noe før også. Er i dag i uke 13+6..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...