Gå til innhold

Siinnsykt hormontroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

That's me...

Misliker kjæresten, mamma, sjefen, legen og hele forb. resten av bølingen, for de FORSTÅR MEG IKKE!!

Flere som har det sånn innimellom?

Begynte nettopp å grine for at jeg ikke fant mobilladeren...

Håper det blir bedre snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja desverre!!.noen dager er helt for J....,håper det går over snart,å at familien skjønner hvorfor du har det sånn nå,Har du flere barn i huset foresten?Har to,men klarer heldigvis å sjule humøret mitt når de er i nærheten :-)

Skrevet

Ja jeg vet hvordan du har det. Har vært der selv en gang. Men har fått roet meg litt nå. Er 17+5 uker på vei og har roet meg en god del! Men merker at hvis noen begynner å krangle mot meg så er jeg tilbake og er et hormontroll igjen

Skrevet

Hei!

Har heldigvis ikke fler barn i huset. Det hadde holdt hardt å leke blid i går ja!

Ting har vært kjempebra i nesten hele dag, så det er veldig opp og ned. Har skrudd hyller og kommoder fra IKEA i 10 timer i dag (med masse pauser) og det fikk nok tankene mine unna de værste hormonutbruddene.

Ingenting som litt redebygging... :0)

Håper dere andre har hatt en fin dag i dag også!

Hvis ikke så har dere rett og alle de andre feil!! Sånn er det bare og sånn skal det være! ;0)

Skrevet

De som begynner å krangle med deg fortjener å møte din vrede!! (med unntak av barna da.. :0))

En starter bare ikke krangler med gravide damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...