Spent Hattiec... Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 That's me... Misliker kjæresten, mamma, sjefen, legen og hele forb. resten av bølingen, for de FORSTÅR MEG IKKE!! Flere som har det sånn innimellom? Begynte nettopp å grine for at jeg ikke fant mobilladeren... Håper det blir bedre snart!!
Yvonne-78 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Ja desverre!!.noen dager er helt for J....,håper det går over snart,å at familien skjønner hvorfor du har det sånn nå,Har du flere barn i huset foresten?Har to,men klarer heldigvis å sjule humøret mitt når de er i nærheten :-)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Ja jeg vet hvordan du har det. Har vært der selv en gang. Men har fått roet meg litt nå. Er 17+5 uker på vei og har roet meg en god del! Men merker at hvis noen begynner å krangle mot meg så er jeg tilbake og er et hormontroll igjen
Spent Hattiec... Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Hei! Har heldigvis ikke fler barn i huset. Det hadde holdt hardt å leke blid i går ja! Ting har vært kjempebra i nesten hele dag, så det er veldig opp og ned. Har skrudd hyller og kommoder fra IKEA i 10 timer i dag (med masse pauser) og det fikk nok tankene mine unna de værste hormonutbruddene. Ingenting som litt redebygging... :0) Håper dere andre har hatt en fin dag i dag også! Hvis ikke så har dere rett og alle de andre feil!! Sånn er det bare og sånn skal det være! ;0)
Spent Hattiec... Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 De som begynner å krangle med deg fortjener å møte din vrede!! (med unntak av barna da.. :0)) En starter bare ikke krangler med gravide damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå