Mom2Two Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 når har sønnen i huset her vært på tre slike arrangementer der de får komme og se på landslagstrening (gjennom fars jobb), og han er den ENESTE som står igjen i halvannen time og skriver og skriver autografer, lar ungene ta bilder osv. Han er så snill og koselig med ungene. De andre gjør liksom plikten sin i full fart og haster videre, han viser tydelig at han forstår at dette er viktig for barna, og tar seg tid til alle.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Mer du kan si om han enn at han er hyggelig og koselig - fordi kjernekar, det er han! Og han er så flink til å beholde roen i ulike situasjoner. Og kjempeflink med barn! ... eksen hans, er helskjønn - både i personlighet og i utseende ... datteren deres er helt vidunderlig - herlig lita frøken
solstråle69 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Så hyggelig at du skriver om det! :-) Det er ikke alltid media fremstiller personer riktig, og det negative er som regel mest interessant. :-)
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Synes bare alltid han blir fremstilt som den drittsekken i media, så tenkte jeg skulle nyansere synet noe..hehe.. Enda jeg er hverken noen stor fan eller spesielt fotballinteressert. Ps. Enig i at datteren og eksen virker skjønne begge to:-)
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Jepp, tenkte det var jammen på tide noen skrev noe positivt om Riise:-)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Han er jo litt selvdigger da=p Jeg vet egentlig ingenting om han annet enn de bildene jeg har sett av han der har står i boxer og digger seg selv... =p
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 Men på en måte synes jeg at han er litt sånn "What you see is what you get", han gir seg liksom ikke ut for å være noe annet enn det han er. Han er kanskje litt enkel, men jeg tror faktisk oppriktig at han har et stort og godt hjerte.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Mulig han har... Har jeg aldri fundert i =p Har egentlig aldri tenkt over han - vet bare at jeg og en tidligere venninne lo godt av de bildene... =p
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2008 Hvilke bilder? Jeg får nesten aldri med meg slikt..hehe.. Eller jo, fikk med meg bildene av Rune Rudberg, men de kunne jeg gjerne vært foruten ass :S
Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Øh, jeg vet ikke - finner dem ikke igjen. Var skikkelig posing bilder i boxern og "se på meg" liksom.... Tragiske greier =p Var i avisen også - derfor jeg fikk det med meg... Er en stund siden nå da. Sikkert flere år - det er lenge siden hun jeg så disse bildene med var venninner... Kanskje 3-4 år? Rune Rudberg er nice daa.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Kan love dere at han har et stort og omsorgsfullt hjerte - han er en kar som ikke ønsker å verken fremstå som - eller være noe - han ikke er Dere hadde nok blitt overrasket over hvor mottakelig han er, hadde dere møtt han Ariana er helt nydelig, altså ))))
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2008 Ja, Rune Rudberg er skikkelig niiiice... Særlig med en blå dildo up his ass... urk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå