Gå til innhold

Kan si hva man vil om John Arne Riise, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

når har sønnen i huset her vært på tre slike arrangementer der de får komme og se på landslagstrening (gjennom fars jobb), og han er den ENESTE som står igjen i halvannen time og skriver og skriver autografer, lar ungene ta bilder osv. Han er så snill og koselig med ungene.

De andre gjør liksom plikten sin i full fart og haster videre, han viser tydelig at han forstår at dette er viktig for barna, og tar seg tid til alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer du kan si om han enn at han er hyggelig og koselig - fordi kjernekar, det er han! Og han er så flink til å beholde roen i ulike situasjoner. Og kjempeflink med barn!

... eksen hans, er helskjønn - både i personlighet og i utseende :)

... datteren deres er helt vidunderlig - herlig lita frøken :)

Skrevet

Så hyggelig at du skriver om det! :-) Det er ikke alltid media fremstiller personer riktig, og det negative er som regel mest interessant. :-)

Skrevet

Synes bare alltid han blir fremstilt som den drittsekken i media, så tenkte jeg skulle nyansere synet noe..hehe..

Enda jeg er hverken noen stor fan eller spesielt fotballinteressert.

Ps. Enig i at datteren og eksen virker skjønne begge to:-)

Skrevet

Jepp, tenkte det var jammen på tide noen skrev noe positivt om Riise:-)

Skrevet

Han er jo litt selvdigger da=p Jeg vet egentlig ingenting om han annet enn de bildene jeg har sett av han der har står i boxer og digger seg selv... =p

Skrevet

Men på en måte synes jeg at han er litt sånn "What you see is what you get", han gir seg liksom ikke ut for å være noe annet enn det han er. Han er kanskje litt enkel, men jeg tror faktisk oppriktig at han har et stort og godt hjerte.

Skrevet

Mulig han har... Har jeg aldri fundert i =p Har egentlig aldri tenkt over han - vet bare at jeg og en tidligere venninne lo godt av de bildene... =p

Skrevet

Hvilke bilder?

Jeg får nesten aldri med meg slikt..hehe..

Eller jo, fikk med meg bildene av Rune Rudberg, men de kunne jeg gjerne vært foruten ass :S

Skrevet

Øh, jeg vet ikke - finner dem ikke igjen. Var skikkelig posing bilder i boxern og "se på meg" liksom.... Tragiske greier =p Var i avisen også - derfor jeg fikk det med meg... Er en stund siden nå da. Sikkert flere år - det er lenge siden hun jeg så disse bildene med var venninner... Kanskje 3-4 år?

Rune Rudberg er nice daa.

Skrevet

Kan love dere at han har et stort og omsorgsfullt hjerte - han er en kar som ikke ønsker å verken fremstå som - eller være noe - han ikke er :) Dere hadde nok blitt overrasket over hvor mottakelig han er, hadde dere møtt han :)

Ariana er helt nydelig, altså :)))))

Skrevet

Ja, Rune Rudberg er skikkelig niiiice... Særlig med en blå dildo up his ass... urk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...