ツWonderfull Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Min gutt er 4 år nå nest uke, og da må vi jo invitere hjem noen fra bhg, for dette snakker han om HELE tiden...han har bursdag på en søndag, og da lurer jeg på når barna i barnehagen skal komme hit...for meg er det det samme, men hva er å foretrekke? Lørdag eks kl 14-16 eller mandag (dagen etter bursdagen) kl 17-19..... hmm.....begge deler kan vel være litt dumme tider for folk flest kanskje?
melkekua™ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Når snuppa fylte 3 år hadde vi det på en lørdag fra kl 14-16....kun 2 som ikke kunne komme. Jeg sendte ut innbydelse i god tid. Voksenselskapet var søndagen så vi fikk det ganske så hektisk :-p
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 For mange er det vanskelig på hverdagene, fordi man ofte har eldre søsken som skal være med på aktiviteter osv. Jeg ville nok tatt det på en helgedag. Jeg hørte om noen som hadde det tidlig på formiddagen, fra 12-14, da kan man evt. bruke resten av dagen på noe annet. Synes ikke det var noen dum idè.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå