lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 er gravid, mett og god. har fortsatt lyst på noe, fysen... har godis i skapet.... men jeg har ikke lyst på det.... jeg har lyst på.............. SAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! får vann i munnen bare av å tenke på det. men jeg har ikke noe sand her da (
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hehe... Det var jo også noe å fyse på
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 ja, litt fuktig deilig sandkasse sand! vet det er sykt.
Miramor Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Bra for deg at det ikke er sommer og strandliv da :-) + hold deg unna ungenes sandkasse. Picasyndrom kalles det.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hahaha! Stakar deg. Håper du klarer å motstå cravingsene da, er vel mulig magen ikke blir helt god... Hehe lykke til
*SamSung* Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Sier bare: PULVERRØR eller HOCKY PULVER! Lakrispulver, som ligner på sand, haha
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Åhh... jeg husker enda hvor godt det så ut med snø når jeg var gravid!! Snø og eksos, kjenner enda følelsen av å ha lyst på det selv om jeg ikke "craver" det lengre! Hehe... Sand! Ja det var jo like ille! hehehe...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2008 ja det er rart. har mye luktedilla, men det lukter så godt at jeg vil spise det. og det er ikke spiselige ting jeg har dilla på. blir bare verre og verre, tenker på det store deler av dagen og det er plagsomt. sand steiner safalt mur eksos/bensin omo vaskepulver nye gummistøvler sliter litt ja er ikke tull heller. gjør det ikke for å få oppmerksomhet, sitter her helt alene på kvelden og tenker på dette.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2008 nå var jeg ute å lukta litt på gruset utafor her... mmmmmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå