mamma til tre prinsesserღ Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er pedleder i barnehage og må jo være litt ute utover høsten, vinteren. Går nok ut i pemisjon i starten av jan, men det kan bli kaldt før den tid. Hva har der andre gjort? Hva er det som passer nå som magen kommer? Håper noen har noen svar! :-)
Fire småtroll Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Nå jobber ikke jeg i barnehage da, men er bare mye ute... Jeg gikk rett og slett over til å bruke mannen min sine klær jeg. Litt bumsete blir det jo, men fungerte greit likevel. Jeg måtte bruke strikk mellom knapp og knappehull i livet på hans utebukser også, mens jeg brukte hans allværsjakke (som jo ikke er innsvingt i livet) med en ullgenser under på overkroppen. Jeg ble ikke kald, er jo gjerne litt mer varmblodig i svangeskapet også, så en fryser ikke så lett ;-)
flypapir Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 De har noen vinterjakker for gravide på motherhood.com. Polarn og pyret har også fleecejakke til gravide, mener det er bilde av den på nettsiden deres. Alternativet er jo å bruke mannen sine jakker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå