Gå til innhold

Er det i morgen senteret på Kolbotn åpner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal dit;o)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh var på babykino der i går.. så ikke ferdig ut.. byggeplass enda.. noen butikker hadde fått varer og skilt... men så ikke helt ferdig ut altså..

men for all del kan jo hende noe åpner?!?

Skrevet

Fikk reklame i posten i dag, tror det var fra vita og da sto det "vi åpner butikk nummer 100 på kolbotn 21 august" eller noe slikt. Og postgirobygget skal jo ha konstert der på fredag, og det skulle være konserter der 21 og 23 også. Hvis jeg ikke har blingsa heeeelt da:S

Skrevet

Ja jeg så at noen av butikkene hadde fått varer, men det var fortsatt litt byggeplass.. og Zara butikken vhadde fått skilt men ikke varer.. men kan hende noe åpner... dem e rjo veeeeeldig forsinket!!

:)

Skrevet

Åpningsfest!

21. august åpner vi Kolbotn torg- her finner du programmet for hele åpningshelgen!

2008-06-17 Webmaster

På Kolbotn torg vil det skje masse i dagene vi åpner det nye kjøpesenteret! Vi får blant andre besøk av

Postgirobygget

lokale band og korps

Vika Jazzband

Opal ungdomsteater

Kolbotn konsertorkester

og ikke minst: Ila Auto!

Hele programmet kan du laste ned her! I tillegg har vi ordføreren på besøk, og et stort åpningsshow som starter kl 19:00 inne i senteret torsdag 21. august. Alle butikkene har knallgode åpningstilbud, og vi avslutter åpningsdagen med et stort fyrverkeri kl 24:00!

Arrangementet starter kl 11:00 ved åpning av miljøgaten og musikk fra Kolbotn Pike- og Guttemusikkorps.

:o)

Da må man nesten bort å kikke, ikke så ofte det skjer noe i dette området.

Skrevet

Så spennende :)

Nei er ikke ofte slike ting skjer her i Området :)

Men klokken 12 med baby er nok ikke for meg, men skal rusle oss en tur på dagtid å se vi også:)

*gøy*

Skrevet

Har jeg snakket med deg før forresten? Ser at du bor på søndre nordstrand:)

Skal en liten tur etter jobb/skole/bhg vi da:) Sikkert mye folk, men morsomt og se hvordan det har blitt:)

Skrevet

Nei vet du det har du ikke hehe :)

Ja skal på barseltreff på formiddagen så blir en tur på ettermiddagen her også :)

Det er fint at vi endelig får noe som er næme oss.. deilig tur å gå dit fra meg hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...