Lille*Frue* Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er 28 + 4 dager.. Og jeg blør faktisk litt.. Det kan ha noe me "akten" vår å gjøre.. men det gjør oxo vondt nedentil.. blir liksom så urolig da jeg ser at jeg faktisk blør.. men kan det ha no me "akten" å gjøre?? er det grunn til bekymring??
mooimooi Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 blør du mye da? det skader ikke å ringe føden å høre da... for man skal jo helst ikke blø... i mine papirer skal man kontakte lege, jordmor elr føden hvis man blør... Lykke til... må holde oss oppdatert hvordan det går da sikkert ikke noe å beskymre seg for...
☆Mathilde Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det er ikke farlig å blø så lenge det ikke er mye. Det kan komme litt blødninger etter sex. Hvordan vondt har du ?
Lille*Frue* Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Blør ikke så veldig mye.. HAr blitt veldig tissetreng nå, flyger på do hele tiden, akkurat vært der nå, å det kjennes ut som om jeg må dit igjen nærmeste tid.. å det er bare nå etter det her det har blitt slik.. Jeg har vondt nederst i maven.. knyter seg liksom litt sammen, samtidig som det stikker... Jeg blir jo bekymret av det, å det er første, så reagerer nesten på alt så.. kanskje jeg skr ta det rådet å ringe å¨få sjekket.. takk dere=)
☆Mathilde Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Ja, ring. Da er du på den sikre siden. Jeg er ikke akkurat jordmor jeg heller. hehe Gi oss oppdatering etter at du har snakka med de da!
Lille*Frue* Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 oppdatering kommer.. må gå til slekting å få lånt telefon, har bare kontantkort, å det e tomt.. kommer nok innlegg litt senere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå