Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hva gir dere babyen av mat iløpet av dagen? Jeg gir nå 2 grøtmåltider. Ammer først til lunj også får han flaske med tillegg etter grøten på kvelden. Og hvordan sover deres babyer, Vår har tre øker på dagen med 30 min til en time av gangen. Legger seg i 20 tiden på kvelden og vil nå gjerne opp i 6 tiden.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 08.00 frokost melk ca 10.30 Grøt og melk etterfulgt av kvil på ca 1 time ca 13.30 Frukt og melk etterfulgt av kvil på ca halv time ca 16.30 Middag og melk ca 19.30 Grøt og melk Sover fra 20.00 - 08.00..
kokosyklus Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Pupp i seks syv tiden grøt & frukt i ni- ti tiden. dvs 3 timer etter at hun våknet pupp + smak av middag 4 timer etter grøt grøt i 18 tiden pupp før senga i syv tiden. Prøver å tøye henne slik at hun er våken i tre timer av gangen på dagtid. Etter at jeg begynte med det har lurene hennes blitt mye lengre. Før var det 30 min x 3-4. Nå er det to lurer. Den ene varer ofte i to-tre timer. Skal avvenne på natta fra neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå