Gå til innhold

Dere som har piczo hjemmeside..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dette er kjempe vanskelig!!

*sukk*

Kan noen forklare meg hvordan jeg kan få slike "buttons" og hvordan man får tekst inni de? Og hvordan man får til at når man klikker på de, så kommer du inn på en ny side?

Hilsen frustrert som snart gir opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på hva du mener med de buttonsene.. Men for å få en tekst med ny side, må du trykke på new page eller noe på menyen. Da kommer det opp en tekstboks, som antagelig havner på den første siden.... Vanskelig å forklare...Se om du får det til og gi beskjed=)

Skrevet

Det finnes mange piczo hjemmesider med masse gøy du kan kopiere og lagre på din pc.

(Høyre klikk på det bildet du vil ha, og "lagre bildet som.."

Og så laster du de inn på hjemmesiden som et foto.

EKS: http://www.piczo.com/hjemmesideting?cr=2

Når du har fått frem den button du vil bruke, så dobbeltklikker du på den hånden som er oppe i høyre hjørne. Da kommer det opp et nytt vindu med noen valg. Velg "Enable right-click protection" og så går du ned der det står "Or, choose a page: " der velger du den siden du vil at den skal være link til.

Du må først opprettet den siden du vil at button'n skal være link til, men kan jobbe med siden etter at du har laget button til den.

Tekst oppå button: Da bare setter du inn tekst på vanlig måte, og så drar du den oppå den button du vil. NB teksten fungerer ikke som link, du må klikke på selve button.

Litt vanskelig å forklare...men du får prøve deg frem:)

LYKKE TIL

Skrevet

Åh, TUSEN takk for svar!!

Skal prøve i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...