Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer virker triks dere har. Ligger dere lenge etterpå?

Andre triks?

Videoannonse
Annonse
Gjest mammatilenprins
Skrevet

Ja, det gjør jeg! He,he føler meg litt dum der jeg ligger, men sist gang vi prøvde å bli gravide gjorde jeg det den mnd jeg ble gravid. Er i første pp nå så er spent om det virker denne gangen;)

Skrevet

Vel, ikke gjort det så langt, men vil nok prøve å ligge litt iallefall. Det greieste er å ha sex rett før vi skal sove, -da ligger jeg jo likevel i flere timer;-)

Kan ikke huske at jeg gjorde det forrige gang.

Skrevet

Hehe. Jeg ligger med rompa noe hevet. Føler meg litt dum der jeg ligger og ikke spes behagelig den puta jeg har heller, men håper det skal fungere da... Om man ikke bruker mage musklene, hoster, nyser osv. så holder det seg inne iallefall :)

Skrevet

jepp det gjør jeg! det må vel være det eldste trikset i boka... :) slenger beina opp etter veggen med ei pute under og der ligger jeg en halvtimes tid og drøser og fjoller med mannen min :)

å ha beina opp en stund er også veldig bra for blodsirkulasjonen (både til hjertet og hodet), mye brukt i yoga :)

Skrevet

Jepp! Hadde ei pute under rompa å slengte føttern opp etter veggen, lå slik ca 1/2 time, hær kunne ingenting gå til spille å trur kanskje det også tvinger di små "svømmeran" til å svømme rett veien!

Har å hørt at Biselvon kan hjelpe, har vist nokka å gjøre me slimhinna el???

Skrevet

Jepp, her ligger jeg med bena opp ihvertfall 15min etterpå:) Mannen bare ler, hehe.. Men jeg kan ikke bare legge meg til å sove, for det vil jo renne ut noe i løpet av natta, så må liksom på do en tur før jeg legger meg. Er det dumt?

I tillegg når han kommer inni meg, så blir han der til han er "slapp". Har også hørt at det er bra om vi får orgasme først, da er vi mer klare!

Skrevet

Er 15min nok for deg altså... jeg må ligge minst 30min og ikke hoste el noe for da kommer det ut igjen. men det at han skal holde seg inne litt, det var nytt for meg... er det for å danne en "propp" det kanskje?? hehe. ja jeg også har hørt at om vi kommer først så er vi mer klare til han kommer. mer mottagelige...

Skrevet

Jeg har ikke ligget med rompa høyt til nå. Men blir jeg ikke gravid snart, så skal jeg vurdere sterkt å begynne å slenge beina oppetter veggen ja.....

Skrevet

Ligger med beina oppover veggen jeg ja.. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...