Trulte76 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Ble satt igang mandag, og gutten var ute 00.05 19.aug hadde termin 29.aug. Så han var god og rund veide 4055g og var 52cm. Så vekstkontrollen jeg hadde med legen stemte ganske bra. hadde en veldig kjapp fødsel. fødsel historie kommer senere. Er fremdeles på barselhotellet. Nå bare koser jeg med med gullet mitt. Sover søtt akkurat nå da. Snill og rolig gutt.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Grattis med gutten. Kos dere masse. Gleder meg til fødselshistorie:)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye :-) Kos dere masse og nyt tiden fremover.
Lille*Frue* Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye me den lille^^ Gleder meg til jeg oxo kan legge ut ett sånt innlegg, men det er jo ikke før rundt november..
Gjest Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye med gutten;) Kos deg i tiden som kommer...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye! Gleder meg til fødselshistorien.
123snart4"høygravid" Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer så mye med gutten! Nå har jeg logget meg på her til alle døgnets tider for å være sikker på å høre fra deg:-) En stor og flott gutt du har fått! Kjenner at jeg blir litt halvnervøs med tanke på at jeg ikke skal til vurdering av igangsettelse før to dager før termin.... Håper fødselen starter av seg selv snart:-) Kos dere masse med vidunderet! Gleder meg til å høre fødselshistorien din:-)
Trulte76 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 21. august 2008 Takk for gratulasjonene Jeg er på barselhotellet enda. Reiser hjem i morra. Lillegull ligger å sover søtt han nå Skal skrive fødselhistorie når jeg kommer hjem Dere har noe å glede dere til Er så kos med en liten baby igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå