Gå til innhold

Hvilke shampoo bruker de nå?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Har hatt babyline frem til nå, blir vel gjerne at vi har det til babyen og....Men hva bruker dere på 2 åringene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sara bruker da altså Redken shampo og balsam for fint, glatt englehår.

ja du skjønte den hihi.. uff tenk superkjendis babyer bruker sikker dyr shampo!

men sara bruke en eller annen gul pumpeflaske som står i babyprodukt hyllen på butikken.. :) har av og til balsam spray i det.. blir litt finere da..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha Tenkte jeg skulle sjekke hva kjendisbabyer bruker og bestille til Magnus nemlig! haha ;-P

 

Så babybutikkshampoene er ikke for sterke for hodebunnen dems altså...Da går vi for det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også Natusan babyshampoo. Thomas elsker å dusje, og det skal han gjøre ALENE. Inn i dusjen og smeller igjen dørene, hvis vi prøver å skyve opp dusjdøren er han kjapp med å lukke den igjen.

Eneste gangen det er greit, er når jeg har shampooflaske i hånden, da stikker han hodet fram, jeg shamponerer, han smeller igjen døra og steller seg under dusjen for å skylle ut shampoen... så søt atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg så flink Thomas er! Linea synes shampo er tull. Hun liker ikke å vaske håret eller å dusje, men liker godt å bade. Nå bader hun i karet på steamdusjen, da er det ikke så mye vann i bunnen. Tenker hun skal få bade sammen med en av oss i det store karet snart og da kan vi legge henne forsiktig bakover å skylle håret. Mulig hun vil like det bedre.

 

Nuvel.

Vi bruker Babyline shampoen, men jeg har tenkt flere ganger at vi kanskje skulle byttet til natusan i og med at de reklamerer med no more tears ;). Nei, altså tenker at kanskje babyline kan svi litt i øynene sånn som vanlig shampo og at det er derfor hun hater det sånn. En kollega av mannen hadde tatt natusan shampo i øynene for å se hvor skånsom den var og hun ble positivt overrasket! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leni har ganske langt, krøllete hår, så hun bruker shampoo og balsam for krøllete hår. Håret blir så lett tørt og "frizzete" hvis ikke. Den er også anbefalt for sensetiv hodebunn. Leni tåler den i allefall helt fint og hun har atopisk hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...