Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg tok meg selv i å smile i dag da jeg sto å laga middag.. hva er det jeg smiler for.. jo det var bare noe så enkelt som at jeg har det bra.. mannen og gutten var på hjem å jeg gledet meg til å se de. =) Men sånn ellers hva som gjør meg glad er: -barna mine, mannen min -vennene mine -BAM =) -penger på kontoen =) -en dusj =) -reint og ryddig hus
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Ikke noe som gjør meg mer lykkerlig enn når en små skitten gutt kommer mot meg legger armene rundt meg og gir meg en god klem... ) Ellers andre ting jeg er glad for i livet: Min mann og slnn Venner familien generelt, iallfall mesteparten av den at vi har et hjem (eier ikke hus, men et hjem har vi), hvor vi trives. Det er masse som gjør meg lykkelig, noen store lykker andre mindre lykker.. ) Men da jeg gikk på skolen, og fikk tilbake mld fra lærerne om at jeg hadde funnet min hylle her i livet, og jeg gjorde det bra på oppgaver/prøver og ikke minst praksis - det gjorde meg glad. Når jeg gjør noe for de eldre på jobb som dem viser at dette likte dem - kjempe hærlig følelse. Når vekta viser en kg mindre enn forrige uke - jada glad for det. Kunne ramset opp i fleng, men stopper her for nå..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Masse ting som gjør meg lykkelig og hver ting på sitt område. -barna -mannen -venner -familien -gode nyheter -lønningsdager -å pusse opp huset vårt -mannen sitt gode humør -når barna blir kjempeivrige og full av glede over småting de har oppdaget -god helse og friske barn kunne fortsett sikkert gansge langt. altså gansge mange ting som gjør meg lykkelig..
boble <3 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Barna mannen jobben venner gå turer shopping sjokolade kaffe champagne ryddig hus sterarinlys sommer sol være ute Har mange mange flere punkter, er generellt ganske så lykkelig vil jeg påstå:0)
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 barna sambo familien min spes far og søs at jeg bor i norge hvor det er (forholdsvis) trygt og godt at vi har tak over hodet, varme og vann at vi har god helse og friske sunne barn reising kjøre bil god musikk shoppe rent hus en god natts søvn en fest med gode venner når jeg har klart å gå ned litt i vekt se på bilder fra gode minner se en god film i armene til sambo sette meg ned etter en lang dag med bam og et stort glass pepsi max gå i svømmehallen alene og svømme noen meter Kunne også fortsatt i lange baner =)
lillebror er " forsinket" Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Skal ikke saa mye til for aa gjore meg lykkelig. Men tror nokk at det er de smaa tingene som er mest verdt. Som naar gutta sier de er gla i meg. Ett smil fra lillebror eller legge meg i en god armkrok. Jeg trenger IKKE et stort hus eller masse penger for aa vere lykkelig :-)
solemio Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Jeg elsker lyden av gutta mine som leker og ler. Elsker sol og sommer, høst og stearinlys, nystekt brød, lukten av grønnsåpe, elsker mannen min. Blir lykkelig av småting, har det generelt urovekkende bra, syns jeg. Jo, og så liker jeg følelsen av dongeribukse som kjennes større ut enn sist jeg hadde den på
Lykkeligmammatiltre Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Det som gjør meg ordentlig lykkelig er å være sammen med datteren min, når jeg er på jobb eller hun er i barnehagen føler jeg meg liksom ikke helt hel! Så hun gjør meg lykkelig og hel, og mannen min gjør meg lykkelig! De er de viktigste for meg! Har jeg de er jeg lykkelig! Uten de er jeg ulykkelig ;(
Lykkeligmammatiltre Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 enig med lillebror er forsinket! Og god helse gjør meg lykkelig !
Mille** Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 - Barna mine - Mannen min - Venner og familie - Jobben min - Sjokolade når jeg har mensen ( har akkurat trøkt i meg et plate Walters) ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå