flypapir Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg la for noen dager ut bilder av jenta mi på facebook. Valgte at bare mine venner kan se på bildene... Nå sier min mors venninne (som også jeg har som venn på facebook) at hun har lagt ut et av bildene jeg la ut av jenta mi på sin side. Hvordan er dette mulig?? Det står jo at hun har tatt bildet fra mitt album i mini-feed´en hennes.... *klør seg i hodet*
3xmamma Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Aner ikke om det finnes noen funksjon der en kan ta bilde av andre. Men er jo enkelt å kopiere fra andre da, er jo bare til å høgreklikke på bildet og velge lagre bilde som... Hun kan jo ha gjort det, og så lagt det ut på sin egen profil. Ikke noe fint gjort iallefall, mener en skal be om tilatelse for å gjøre sånt da!!
flypapir Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Joda, vet at bildene fint kan kopieres... Men hun har ikke brukt denne funksjonen. Skjønner ikke helt hva hun har gjort og kjenner jeg blir litt irritert... Er jo en grunn til at man begrenser tilgangen noe (selv om det såklart kan misbrukes).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå