metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Nå har jeg bestilt te for minst 2 iskalde vintre. Var så gøy, og så billig. Har også bestilt noe helsekost og drops. Sjekk ut www.tehagen.no www.soloppgangen.no Denne sykemeldingsperioden blir jammen dyr. Har shoppa på nettet flere dager på rad.
boble <3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg liker også nettshopping godt. har noen sider jeg helst børholde meg unna for å si det sånn;0) Te er godt da, så må sjekke ut sidene dine en dag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Nettshopping er farlig syntes jeg.. Jeg bestiller mest klær da til barna..
konvall Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Skjønner deg godt. Har aldri brukt så mye penger jeg, som når jeg var hjemme i permisjon og sykmeldt før det. Hadde jo brukt for alt...
metaMORfose Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 Ja er det ikke pussig. Jeg som egentlig ikke er noen shopper i det hele tatt tenker meg til at jeg trenger både det ene og det andre. Googler opp nettbutikker jeg ikke visste fantes, og så kjøper jeg ting jeg ikke ante jeg trengte! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå