Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er så dårlig til å innrømme svakheter...Har begynnt såvidt å innrømme mine svake punkter til nabodama, men kjenner det i kroppen etterpå at dette er uvante greier...Skal jo være så tøff og klare alt, men slik er det jo ikke... Noen andre som tør å innrømme noe;-)?
lykken på jord Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Spille fotball..... det drar ned hele faens snittet på bachelorkarakteren min
Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg er dårlig til det aller meste. No kidding. Men jeg har en dose selvironi da, så jeg klarer meg=)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Å gjøre noe med dårlige vaner. Jeg har temmlig god selvinnsikt, men klarer ikke alltid gjøre noe med ting jeg vet er negativt med meg selv.
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hehe det har jeg merket, siklis!! Jeg er redd for å såre andre og kan være dårlig på å si nei.
petite fleur Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Jeg suger på husarbeidsfronten. Big time.
~Milly~ Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Jeg er utrolig årlig på smalltalk! Klarer ikke å snakke med folk jeg ikke kjenner, blir pinlige tausheter med en gang.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Nå er du bare frekk=P Jeg er også altfor dårlig til å si nei når sant skal sies... Er vel det jeg er dårligst på... Men jobber med saken=p
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Fryktelig dårlig på å ta komplimenter, spesielt på utseende. Jeg klarer liksom bare ikke tro det folk sier, uansett hvor mye de mener det. Eller; gubben har jeg jo etterhvert skjønt at mener det han sier da ;o) Og så er jeg utrolig dårlig på å takle at ikke alle liker meg, eller enda verre; misliker meg, hehe. Jeg skjønner jo at jeg overhodet ikke er perfekt (er fryktelig selvkritisk til tider), men om jeg skulle oppfatte at noen direkte ikke-likte meg blir jeg veldig perpleks... Noe som jo farger væremåten min og kanskje låser meg litt.
kokosyklus Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Sign Alva. Skulle ønske jeg kunne blir flinkere til å gjøre fine ting for andre. Ikke tenke for mye på meg selv. Forsøker å gjøre noe med det nå. Gav forresten bort paraplyen min til en gammel mann som sto fast under et tre i sinnsykt regnvær. Synes så synd på han. Jeg er kanskje et skritt på veien.. Uansett, er alt for dårlig til å ta tak i mine negative sider.
tante grusom master of law Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Jeg er dårlig på å plukke opp etter meg. Kan slippe ting der jeg står og la det ligge. Det ender opp med en storrydd hver kveld. Skulle ønske jeg var flinkere til å ta ting med en gang!
wirre;o) Skrevet 20. august 2008 #14 Skrevet 20. august 2008 å holde kontakten med gode venner å rydde å fortelle hele sannheten å fortelle om avtaler til elskling
Kondis som en murstein Skrevet 20. august 2008 #15 Skrevet 20. august 2008 Ta imot komplimenter og ros. Der stinker jeg, svarer bare noe svadatull, hehe! Dårlig på å fortsette med noe jeg har bestemt meg for å fortsette med, hehe. Spesielt om det er trening, spise sunt etc ;o) Vanskelig for å si nei...
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. august 2008 #16 Skrevet 20. august 2008 Matte... Og jeg er dårlig på å komme i kontakt med fremmede mennesker,jeg blir bare helt tom i hodet og føler meg helt teit.Så jeg sier ikke så mye i begynnelsen,og da kan jeg nok bli tatt for å være en sur,innestengt person,noe jeg egentlig ikke er.. Det er flere ting,men da blir det så mye.. Jo,en annen ting er at jeg er flink å rote meg bort med andre ting,når jeg holder på med noe som e kjedelig eller vanskelig.Sånn som nå,jeg skulle egentlig ha sittet med nesen i matteboken og klødd meg i hodet...
RødRev Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 - jeg suger i matematikk - jeg eier ikke retningssans - jeg har svært begrenset med tålmodighet - jeg er ekstremt lat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå