Gå til innhold

Innrømmelsestid: Hva er du dårlig til? Jeg er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dårlig til å innrømme svakheter...Har begynnt såvidt å innrømme mine svake punkter til nabodama, men kjenner det i kroppen etterpå at dette er uvante greier...Skal jo være så tøff og klare alt, men slik er det jo ikke... Noen andre som tør å innrømme noe;-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spille fotball.....

det drar ned hele faens snittet på bachelorkarakteren min

Skrevet

Jeg er dårlig til det aller meste. No kidding. Men jeg har en dose selvironi da, så jeg klarer meg=)

Skrevet

Å gjøre noe med dårlige vaner. Jeg har temmlig god selvinnsikt, men klarer ikke alltid gjøre noe med ting jeg vet er negativt med meg selv.

Skrevet

Hehe det har jeg merket, siklis!!

Jeg er redd for å såre andre og kan være dårlig på å si nei.

Skrevet

Jeg suger på husarbeidsfronten. Big time.

Skrevet

Jeg er utrolig årlig på smalltalk! Klarer ikke å snakke med folk jeg ikke kjenner, blir pinlige tausheter med en gang.

Skrevet

Nå er du bare frekk=P

Jeg er også altfor dårlig til å si nei når sant skal sies... Er vel det jeg er dårligst på... Men jobber med saken=p

Skrevet

Fryktelig dårlig på å ta komplimenter, spesielt på utseende. Jeg klarer liksom bare ikke tro det folk sier, uansett hvor mye de mener det. Eller; gubben har jeg jo etterhvert skjønt at mener det han sier da ;o)

Og så er jeg utrolig dårlig på å takle at ikke alle liker meg, eller enda verre; misliker meg, hehe. Jeg skjønner jo at jeg overhodet ikke er perfekt (er fryktelig selvkritisk til tider), men om jeg skulle oppfatte at noen direkte ikke-likte meg blir jeg veldig perpleks... Noe som jo farger væremåten min og kanskje låser meg litt.

Skrevet

Sign Alva.

Skulle ønske jeg kunne blir flinkere til å gjøre fine ting for andre. Ikke tenke for mye på meg selv.

Forsøker å gjøre noe med det nå. Gav forresten bort paraplyen min til en gammel mann som sto fast under et tre i sinnsykt regnvær. Synes så synd på han.

Jeg er kanskje et skritt på veien..

Uansett, er alt for dårlig til å ta tak i mine negative sider.

Skrevet

Jeg er dårlig på å plukke opp etter meg. Kan slippe ting der jeg står og la det ligge. Det ender opp med en storrydd hver kveld. Skulle ønske jeg var flinkere til å ta ting med en gang!

Skrevet

å holde kontakten med gode venner

å rydde

å fortelle hele sannheten

å fortelle om avtaler til elskling

Skrevet

Ta imot komplimenter og ros. Der stinker jeg, svarer bare noe svadatull, hehe!

Dårlig på å fortsette med noe jeg har bestemt meg for å fortsette med, hehe. Spesielt om det er trening, spise sunt etc ;o)

Vanskelig for å si nei...

Skrevet

Matte...

Og jeg er dårlig på å komme i kontakt med fremmede mennesker,jeg blir bare helt tom i hodet og føler meg helt teit.Så jeg sier ikke så mye i begynnelsen,og da kan jeg nok bli tatt for å være en sur,innestengt person,noe jeg egentlig ikke er..

Det er flere ting,men da blir det så mye..

Jo,en annen ting er at jeg er flink å rote meg bort med andre ting,når jeg holder på med noe som e kjedelig eller vanskelig.Sånn som nå,jeg skulle egentlig ha sittet med nesen i matteboken og klødd meg i hodet...:)

Skrevet

- jeg suger i matematikk

- jeg eier ikke retningssans

- jeg har svært begrenset med tålmodighet

- jeg er ekstremt lat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...