Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 En venninne har influensa "hele tiden"....... Å, er så influensa-syk! Men hun har jo ikke det, det er jo bare et par ganger i året det er influensa-sesong! "Du er forkjøla" "Nei, jeg har influensa, jeg kjenner vel min egen kropp best?!"
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 jeg har ei sånn venninne jeg også... og hver gang jeg er syk så sier hun "neida, det er bare væromslaget som gjør det".. jeg får aldri lov å være syk jeg.. hehe.. jeg bare ler inni meg..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Kanskje hun faktisk kjenner sin egen kropp best? Jeg er en av dem som blir skikkelig influensa-syk hver gang jeg er bittelitt forkjølet, får vondt i leddene og blir skikkelig slapp.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Ok, men det er ikke influensa!!!! Det er kraftig forkjølelse!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Ja vet . Kjenner noen slike jeg også. Helt tullete. Influensa har man med mange års mellomrom om man får den i det hele tatt. Mnge haJobber du eller har du jobbet i Norge siden du kom hit? r aldr influensa, og andre har det kanskje 5.10 gaJobber du eller har du jobbet i Norge siden du kom hit? ganger gjennom hele livet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Det er sikkert influensaen som har satt inn: hehehehe men seriøst: jeg opplever innimellom på min bærbarepc at markøren bare HOPPER i teksten jeg skriver. plutselig er den midt i setningen på linja ovenfor f. eks! helt sykt!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Ja, det var mye "jobbet i Norge hele livet", hehehehe!
Gjest Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Spiller det egentlig noen rolle om hun har influensa eller er forkjølet? Man er vel syk samma faen?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322822 kanskje noen skal lese litt.....
Mrs. Bouquet Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Ja, for de fleste spiller det en stor rolle. Har man influensa er man død i forhold til en kraftig forkjølelse. Dessuten kan man ikke ha influensa mer enn 1 gang i året, og da er man virkelig av den uheldige typen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Jeg kan huske jeg har hatt influensa 1gang i hele mitt liv, og det husker jeg fordi at jeg omtrent trodde jeg skulle dø, lå strak i ei uke, orka ikke gå omtrent!! Men jeg har vært syk ellers også, med leddverking, men det er nok ikke influensa, er vel heller feberen som gjør at jeg har verka og hatt vondt i kroppen! Så hvis venninnen din virkelig har influensa så ofte HI, da må hun reise til lege, for da er hun alvorlig syk kan du si til henne, med andre ord, influensa for henne er sikkert bare et ord hun bruker til den type sykdom(kraftig forkjølelse) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå