Gå til innhold

Dere som begynner på jobb 0730!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når står dere opp? Når leverer dere i barnehagen? Og når henter dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner til vanlig kl7

står opp halv 6

sambo leverer gutta kl 10 og jeg henter kl 16 (slutter 15)

Skrevet

I hele sommer begynte jeg 7.15. Da var det mannen som leverte i barnehage, Jeg stod opp 5.30 og bussen gikk 7.

Skrevet

Jeg begynner 7.45. Står opp 5.30, går hjemmefra 06.00. Har ganske lang vei. Jeg har jenta mi i samme barnehagen som jeg jobber, så henne har jeg med meg. Vi er der en gang mellom kvart over 7 og halv 8.

Skrevet

Glemte henter: er ferdig 15.15, så da stikker vi. Er hjemme 16.30.

Skrevet

Står opp 6,sfo åpner kvart over 7,leverer størstemann dit og minstemann i bhg etter det.Jævla stress spør du meg.

Mannen min pleier å hente 15.30,noen ganger før.

Skrevet

Jeg begynner 07.30, mini begynner i bhg 1.oktober. da vil mannen min levere (han begynner 9 eller 10 på jobb) og jeg hente kl 16. Veldig grei ordning, jeg kan sove helt til 06.45 og har middagen klar til sambo er hjemme kl 17.15.. =)

Skrevet

Står opp ca 06.30 - ordner meg selv, mens sambo ordner matpakke til alle. Vekker lille kl 07.00 og vasker og kler på. Kjører til bhg som åpner 07.30, og deretter meg selv på jobb til ca 07.45 - aaaaltså 15 min forsent !! Wups..

Henter gjør sambo en gang etter kl 15.00, men om jeg henter ... noe senere.. men aldri senere enn 15.45. :)

Skrevet

Jeg begynner 07.30, står opp klokka 06.00, sykler hjemmefra kl. 07.00. Mannen leverer snuppa kl 8.30 og henter klokka 15. (Han jobber kortere dager nå og tar det igjen på kvelden . Jobber for seg selv)

Skrevet

Står opp 0630, er på jobb 0730. Mannen min leverer når de våkner. Jeg henter i 16-tiden. De dagene jeg har kveldsvakt leverer jeg til 10 og mannen henter i 15-16 tiden. Har jeg fri har hun også fri :)

Skrevet

Både mannen og jeg har fleksitid, så vi har ordnet det sånn at jeg begynner på jobb kl 07, mannen leverer lillegutt i bhg til ca halv 9 og jeg henter ham igjen litt over kl 15. Jeg står da opp rundt kl 06 en gang, mannen er oppe mellom 06.30 og 07:)

Skrevet

Hvis jeg ikke skal levere mini i barnehagen så står jeg opp 06.15. Jeg har da akkurat tid til og stelle meg.. går hjemmefra 07.00..Jeg bruker ca 20 min på og gå til jobb...

Hvis jeg skal levere mini så må jeg opp ca 05.30.. Reiser da hjemmefra senest 06.45.. Bruker ca 15-20 min ned til barnehagen til mini og ca 15 min derfra og til jobben min igjen...

Enkelte dager så føles det ut som jeg ikke gjør noe annet en og gå.. hehe.. Har ikke lappen og i tilegg så har jeg en jobb hvor vi går konstant ...

Skrevet

jeg står opp 06.10 og leverer i barnehagen 07.30.

Skrevet

når jeg begynner kl 07.30 står vi opp 05.30-0600. da er alt pakket og klart dagen før(bare matpakker som mangler), klær ligger fremme og det er bare å hive på seg klær ( og en rask vask av ansikt og armer osv), reiser hjemmen i fra senest 06.50, jeg leverer og er på jobb før halv 8. hektisk, men det går akkurat.....

også hentes hun igjen mellom 13 og 15. jeg slutter på jobb 13 de dagene, men hun sover ofte til halv to- så da drøyer jeg innimellom litt før jeg henter

har det sånn 1-2 ganger i uken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...