Topsy med Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Sønnen min på snart 10 mnd skal begynne i barnehagen i mnd skifte og han får nå MME. Hva er praksis i barnehagen? Er det vanlig å begynne med vanlig melk nå? Har hørt at det kan hemme jernopptaket i kroppen hvis de får for mye rene melkeprodukter.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg har begynt å introdusere litt nå, han er 1 år om 2 uker. Han får vanlig joghurt, og litt melk til måltidene. I barnehagen får han vann, enn så lenge...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Du kan fint sende med mme i bhg, hør med dem for sikkerhetsskyld - jeg tror ikke noen kan tvinge deg til å gi barnet noe som ikke er anbefalt. Selv begynte vi da snuppa var 11mnd med å erstatte 1/4 av mmeflaska (pr måltid) med kumelk (blandet altså) pr uke, slik at når hun var 12mnd så drakk hun ren kumelk. Gikk veldig fint og vi unngikk magetrøbbel også )
Alba44 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Etter fylte 1 år begynte vi med en gradvis overgang til kumelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå