Gå til innhold

Velkommen hjem Karo:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra det store utland:-)

Håper du har hatt en fin tur og at skulderen ikke har fått noe belastning, men at dressmenn har oppført seg som menn skal og det er jo blant annet å bære damenes bagasje:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har ikke DU fått de til å bære bagasjen så forstår jeg ingenting:o))

Fint at du setter skoene på Norsk jord igjen, og det må ikke bli for lenge til neste gang vi sees:o)

Håper turen har vært fin, og at du pakket med deg noe av det du trengte..:-D

Skrevet

Håper turen var bra ja...ble det noe shopping? Eller fikk du pakket hehehe

Skrevet

Tusen takk :)

Fikk pakket til slutt, ja. Det er egentlig ikke selve pakkingen som er problemet, men å pønske uty hvilke klær man skal reise i og ha med seg...

Kiev er en vakker og spennende by!! Vi fikk heldigvis et par timer med sightseeing, helt MOT normalt :) Likevel litt slitsomt med så lang reise for bare halvannen dags møte.

Skulderen min er fortsatt skikkelig aua, men det går seg vel til....

Men verst av alt er at PCen min gikk til helv.... eller rettere sagt skjermen. Og det er den laptopen jeg pleier å bruke hjemme!! Så vi får se hvor mye dibbing det blir, mulig jeg må ta med den andre laptopen hjem så ikke dib-abstinensen blir for stor :)

Skrevet

HEI HEI!!!

Hyggelig å sjå dekk!!!

Skrevet

Velkommen hjem! Ikke godt med fortsatt vonmd skulder! Si meg, endte du og Klatten opp med å bryte håndbak sist uke, eller...?

Skjønner imidlertid frustrasjonen ved laptopkollaps. Et must å sitte med beina høyt når man skal utfolde seg her inne ;-)

Skrevet

Ja såklart var det Karomamma som "smittet" meg så nå deler vi på vondtene;-DD

Skrevet

Så fint at dere fikk tid til litt sightsing!!

Jeg satt her litt betuttet forrige kvelden og leste om flyulykken i Madrid... helt til min kjære poengterte at Madrid ikke helt var i samme retningen som Kiev.... sier litt om retningssansen min eller????

Men uannsett... godt å ha det trygt på landejorda igjen:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...