Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg får nesten ikke puste... eller.. jeg får jo puste.. men det føles ikke slik ut.. jeg prøver å dra oksygenet så langt ned i lungene jeg klarer.. men blir liksom ikke "tilfredsstilt" på en måte.. jeg må ta sånne svææære lange drag.. men det nytter ikke.. skikkelig ekkelt. har hatt det sånn noen dager nå.
Supha Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Snodig.. du har ikke angst da? Det kan gi "pustevansker"..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Nei har ikke angst.. Røyker og er ikke så veldig god form.. men er slank.. Har ikke brekt noe ribbein eller noe annet heller.. jeg har det hele tiden.. selvom jeg sitter i ro.. får liksom ikke tilfredsstilt lungene hvis du skjønner hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Nå ble jeg faktisk kjempe glad! Dumt å si det, men jeg har prøvd å forklare denne følelsen i eninga, men det er ingen som har skjønt meg! Før nå Jeg har hatt det samme problemet i fire år nå. Husker veldig godt den kvelden det starta! Fikk et angstanfall den kvelden, og det har liksom ikke gitt seg siden. Kan ha noe med angst å gjøre ja.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #14 Skrevet 20. august 2008 men har du gått til lege da? Jeg har ikke hatt noe angstanfall.. som jeg vet om hvertfall hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå