Gå til innhold

Er dere blod givere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg er, og synes det er en fin ting å gjøre... (hvis man kan så klart)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jeg dessverre ikke. Jeg hater bare det å ta blodprøve så å bli tappet til de grader som blodgivere blir er uaktuelt. Da hadde jeg besvimt:S

Skrevet

Ja, jeg er! Min lille innsats for samfunnet..........

Skrevet

Har meldt meg som blodgiver, men bor så langt unna sykehuset at neste sjanse jeg har er når det blir ferie.

Skrevet

Jeg har alltid tenkt å gjøre det men aldri kommet igang. Så var jeg endelig å sko melde meg, men så ble jeg gravid, så da kunne jeg jo ikke gi blod, og heller ikke når jeg ammet. Så får håpe jeg kommer i gang og gi blod etter ammingen er ferdig om ett år ca..

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha gitt blod, men desverre saa kan jeg ikke. Har antistoffer i blodet etter min forste graviditet :-(

Skrevet

Ja, når jeg ikke er gravid eller ammer. Så det er fryktelig lenge siden sist nå, hehe :) Men når jeg er ferdig med neste ammeperiode er det pån igjen.

Skrevet

Nei, bor så langt unna sykehuset. Men har solgt morsmelk for noen år siden. ;o)

Skrevet

Ble det nesten for en stund siden. Hadde psyket meg opp (trodde jeg)dro til sykehuset, men mens jeg vandret bortover korridoren ble jeg både kvalm og svimmel. Måtte sette meg på en stol med hodet mellom beina en stund før jeg kreket meg tilbake til bilen. Flau, men innså at dette klarer jeg bare ikke. Synes forøvrig alle som gjør dette er fantastiske mennesker og skulle ønske jeg ikke var så pysete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...